Auteur Topic: Casual jasje SuSu  (11039 keer gelezen)

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Gepost op: 14 maart 2005 – 20:53:55
Hebben ze bij SuSu ook jasjes die je cut to the bone kan laten maken die je casual kan dragen??Niet al te gekleed, het moet te combineren zijn met jeans.. Zou het liefst iets hebben met een streep..

Wat zijn jullie positieve/negatieve ervaringen met SuSu??

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2005 – 20:58:30
Als je gewoon een kort jasje neemt lijkt me een SuSu jasje gewoon geschikt. Gewoon laten tailleren en andere aanpassingen doen mocht dat nodig zijn. Laatste keer dat ik er was hadden ze leuk navy blauw jasje met hele lichte krijtstreep voor 150 euro ofzo.

Ik heb zelf maar 1 pak van suitsupply, bevalt opzich prima. Voor die prijs zijn het goede pakken naar mijn idee...

Edit: de verkopers snappen alleen soms niet wat je stijl is, dus maak ze goed duidelijk dat je echt cut to the bone wilt en geen lap stof om je heen :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:01:23
Ty, had zo'n jasje gezien van Dior.. Maar dan heb ik liever een goedkopere uitvoering..

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:05:21
Citaat van: "ruby tuesday"
Ty, had zo'n jasje gezien van Dior.. Maar dan heb ik liever een goedkopere uitvoering..


Dior by hedi slimane?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:06:04
jup

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:08:09
Citaat van: "ruby tuesday"
jup


Zo strak zal moeilijk gaan, heb daar ooit broek van gepast. Het stuk van de bovenbenen sprong al bijna kapot rond mijn kuiten. Maar denk dat als je suitsupply jasje neemt, en super strak laat tailleren dat je al een heel eind komt, maar Dior zal je niet benaderen denk ik
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:10:16
Hmm, dat verwacht ik ook niet..Zal deze week eens kijken in Rotterdam..

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #7 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:12:36
Citaat van: "ruby tuesday"
Hmm, dat verwacht ik ook niet..Zal deze week eens kijken in Rotterdam..


Wat betaal je voor Dior jasje?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #8 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:19:47
Heb het bij Didato gezien in PC en daar zaten de pakken tussen 1000-1500, jeans vanaf de 300,-..Maar dat was maandje of 2 geleden.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #9 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:21:16
Citaat van: "ruby tuesday"
Heb het bij Didato gezien in PC en daar zaten de pakken tussen 1000-1500, jeans vanaf de 300,-..Maar dat was maandje of 2 geleden.


Absoluut voor SuSu gaan dan, koop je gewoon 2 leuke jasjes en laten vermaken. Koop je er nog 2 barba of borrelli shirts bij en paar santoni's of leuk horloge :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #10 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:39:38
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "ruby tuesday"
Heb het bij Didato gezien in PC en daar zaten de pakken tussen 1000-1500, jeans vanaf de 300,-..Maar dat was maandje of 2 geleden.


Absoluut voor SuSu gaan dan, koop je gewoon 2 leuke jasjes en laten vermaken. Koop je er nog 2 barba of borrelli shirts bij en paar santoni's of leuk horloge :wink:


Ben ''nog'' :wink:  niet in de positie dat ik even zonder moeite een Dior jasje kan kopen.. Ga sowieso geen Barba of Borrelli kopen en voor Santoni's ben ik niet echt het type. Ik combineer het jasje liever op een goede jeans...I am sorry  :wink:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Casual jasje SuSu
Reactie #11 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:40:19
ahh komt nog wel ruby :P
Fashion can be bought. Style one must possess.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #12 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:41:39
Wat de positie of het type  :wink:

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #13 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:43:52
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "ruby tuesday"
Heb het bij Didato gezien in PC en daar zaten de pakken tussen 1000-1500, jeans vanaf de 300,-..Maar dat was maandje of 2 geleden.


Absoluut voor SuSu gaan dan, koop je gewoon 2 leuke jasjes en laten vermaken. Koop je er nog 2 barba of borrelli shirts bij en paar santoni's of leuk horloge :wink:


Ben ''nog'' :wink:  niet in de positie dat ik even zonder moeite een Dior jasje kan kopen.. Ga sowieso geen Barba of Borrelli kopen en voor Santoni's ben ik niet echt het type. Ik combineer het jasje liever op een goede jeans...I am sorry  :wink:


Dan zou ik absoluut niet voor een Dior gaan, denk dat de teleurstelling erg groot is. Dan zou ik even wachten tot de uitverkoop bij suitspply en daar een mooi jasje aanschaffen. Die Dior jasjes vind ik sowieso meer iets voor de wat gladde 30+er die hip en trendy wil zijn, maar geen eigen stijl heeft :wink: en aangekleed wordt door zijn vrouw/man
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #14 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:46:25
Ging ik ook zeker niet voor... Heb ik er niet voor over..Ik vind het niet iets voor een 30+er maar voor een jonge 20er.. De Slimane lijn is echt top...