ik vind gouden wel gaaf eigenlijk. heb er enkele jaren geleden eens gezien van Puma bij Jil Sander bij Lava te Rotterdam, en die staan me nog altijd bij. Een maat van me kocht ze toen en die waren erg gaaf...
Vandaag is de vertegenwoordiger van Pantofola d'oro langsgeweest.Ik heb deze besteldVerder heeft onze inkoper een gouden paar en een wit paar besteld. Dus niet echt kleuren die hier in de smaak vallen ben ik bang. Misschien de witte.Betaal 63 euro voor mijn paar
Citaat van: "Hilco"Vandaag is de vertegenwoordiger van Pantofola d'oro langsgeweest.Ik heb deze besteldVerder heeft onze inkoper een gouden paar en een wit paar besteld. Dus niet echt kleuren die hier in de smaak vallen ben ik bang. Misschien de witte.Betaal 63 euro voor mijn paar Ik wil die in het blauw/wit
en die jij gekozen hebt, komen die ook in de winkel?en aan jullie prijs, of de Oowsjééé prijs??
Ik wil die in het blauw/wit
Op yoox staan echt super mooie pant.dor. voor rond de 200 E. Nu is het grootste probleem de maten. Hoe vallen die schoenen, erg ruim of niets bijzonders? Hetzelfde paar staat namelijk bij Montulet (hier in Maastricht) te koop voor 325 E !!!