Ik heb er vanmiddag speciaal na gekeken bij van assem.Zien er wel leuk uit maar is voor mij niets.
Ik dacht ze toch echt gezien te hebben of was ik abuis qua model.Het zijn toch die er een beetje versleten er uit zien.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik dacht ze toch echt gezien te hebben of was ik abuis qua model.Het zijn toch die er een beetje versleten er uit zien.Ik denk dat Bonne in de schappen bedoelt. Niet aan iemands voeten
en welke van assem??centrum of hil?
Citaat van: "Hilco"Citaat van: "ruby tuesday"waar werk je dan als ik vragen mag :Bij SportXtra klein discoutersneakerwinkel. Met 6 vestigingen waaronder 3 in amsterdam. Het is niet echt een grote winkelketen ofzo maar onze hoofd inkoper heeft wel heel veel connecties in de sneaker wereld. Ze hebben al in de winkels gestaan voor 119 euro. Ze zijn geloof ik 69 euro inkoopprijs. En ik kan ze dan voor de inkoopprijs kopen Die heeft twee saaie modellen, laatst eens binnengelopen toen ik naar de Cuyp moest
Citaat van: "ruby tuesday"waar werk je dan als ik vragen mag :Bij SportXtra klein discoutersneakerwinkel. Met 6 vestigingen waaronder 3 in amsterdam. Het is niet echt een grote winkelketen ofzo maar onze hoofd inkoper heeft wel heel veel connecties in de sneaker wereld. Ze hebben al in de winkels gestaan voor 119 euro. Ze zijn geloof ik 69 euro inkoopprijs. En ik kan ze dan voor de inkoopprijs kopen
waar werk je dan als ik vragen mag :
Citaat van: "ruby tuesday"en welke van assem??centrum of hil?In het centrum......of ben ik nu echt in de war
hebben ze ook met noppen profiel??? voor kunstgras?