Auteur Topic: Los jasje  (699078 keer gelezen)

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Re: Los jasje
Reactie #825 Gepost op: 04 mei 2010 - 21:53:38
Ik dacht 59 euro.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Mediaman

• Gast
Reactie #826 Gepost op: 04 mei 2010 - 21:54:27
Voor wit heb ik denk ik iets te dikke bovenbene ;) De broek dit bij het pak zit vind ik weer iets te formeel om het streepje door te trekken. Dus even op zoek naar een mooie lichtgrijze broek en een mooi wit shirt. Wat kost een suitsupply shirt uit het rek?

Tussen de € 60 en € 95 dacht ik, voor € 108 heb je echter MtM shirt met parelmoeren knopen, betere optie.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #827 Gepost op: 04 mei 2010 - 21:56:29
Tnx. Morgen in Utrecht weet ik wat waar ik op moet letten en waar ik naar op zoek moet. Mocht ik mijn totale outfit compleet hebben maak ik hier natuurlijk wel even een foto voor.

Nog een vraag. Waar kun je eigenlijk een pochet kopen? Heeft iedere herenmode zaak die wel? Ja heb niet echt veel ervaring in dit segment.

GSA

• Gast
Reactie #828 Gepost op: 04 mei 2010 - 21:57:21
Hmm, los jasje, krijtstreep..  :-k

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #829 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:00:42
Als basis jasje zeer zeker niet doen idd.
This, madame, is Versailles.

Mediaman

• Gast
Reactie #830 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:01:21
Tnx. Morgen in Utrecht weet ik wat waar ik op moet letten en waar ik naar op zoek moet. Mocht ik mijn totale outfit compleet hebben maak ik hier natuurlijk wel even een foto voor.

Nog een vraag. Waar kun je eigenlijk een pochet kopen? Heeft iedere herenmode zaak die wel? Ja heb niet echt veel ervaring in dit segment.

Mijn advies zou zijn om een wit linnen exemplaar te kopen bij Kent Wang. Dan ben je voor $ 20,- klaar en je hebt het snel: https://www.kentwang.com/white.html

Ik vind dat de meeste kledingzaken er veel geld voor vragen, gerust € 30,- en hoger.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #831 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:01:32
Suitsupply heeft wel wat pochets maar niet zo veel. Meer kans heb je bij New Tailor en bij dassenwinkels (Mariastraat geloof ik). Chasen's heeft misschien ook wel wat.

Mediaman

• Gast
Reactie #832 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:02:18
Als basis jasje zeer zeker niet doen idd.

Met bruine knopen en in een casual katoen/linnen blend kan dat best.

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #833 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:03:46
Ik dacht dat het om dat jasje met die biesjes ging? Ik heb zo mijn bedenkingen bij een los jasje met een krijtstreep(je). SuSu rtw shirt is 59 euro, en pochetjes kun je overal wel vandaan toveren.

Ik bied overigens mijn excuses aan voor het gebruiken van het woord "top". Het was niet mijn intentie om een Inge de Bruijn te doen..
Always have a better answer.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #834 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:04:47
dassenwinkels (Mariastraat geloof ik).
Cavallaro heet deze, maar er zijn er vast nog meer.

Mediaman

• Gast
Reactie #835 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:05:04
Ik dacht dat het om dat jasje met die biesjes ging? Ik heb zo mijn bedenkingen bij een los jasje met een krijtstreep(je). Suit Supply rtw shirt is 59 euro, en pochetjes kun je overal wel vandaan toveren.

Ik bied overigens mijn excuses aan voor het gebruiken van het woord "top". Het was niet mijn intentie om een Inge de Bruijn te doen..

Dat is 'toppie' op 'toppiejoppie'.  :)

Cavallaro heet deze, maar er zijn er vast nog meer.

Daar mag je alleen heen als je beloofd alleen een wit pochet te kopen.  :lol:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #836 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:21:21

Hear hear!

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #837 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:23:04
Hmm, los jasje, krijtstreep..  :-k

Ja het liefst heb ik die blauwe kleur in het effen. Maar ja in mijn prijssegment is de keuze niet zo heel erg groot.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #838 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:26:02
Kreeg net een preview van het jasje dat sinds vandaag in Den Haag op me ligt te wachten:

In de loop van volgende week kan ik er zelf wat meer plaatjes van schieten, een zelfportretje moet er dan ook wel af kunnen.

Mediaman

• Gast
Reactie #839 Gepost op: 04 mei 2010 - 22:26:50
Gewoon doen, kijkend naar de casual look van het pak kan het jasje best los gedragen worden.