@ebosch: Ik vind het prachtige schouders. Ze hangen niet, lopen mooi recht en bewegen ook niet raar als je een foto aan het nemen hebt. Ik hou wel van zulke schouders. Zou ook zeker niets aantrekken als ze wat breder zijn dan je natuurlijke schouder. Geeft je enkel een wat bredere look. Niets mis mee, zolang het allemaal niet gaat hangen en er onnatuurlijk uitziet. Vind dat het zeker netjes staan.
Zou mij zelf meer aantrekken van de mouwen. Als het MTM was zou ik zelf kiezen voor wat bredere mouwen, zodat het allemaal wat mooier valt. Zie nu veel kreuken. Zal ook wel aan de foto liggen, maar het ziet er wat krap uit. En de body lijkt niet perfect voor je lichaam gemaakt, al is dat lastig uit deze pose te halen: knoop en knoopsgat staan in deze pose ver uit elkaar.. Als je recht staat, vallen de knoop en het knoopsgat heel dicht bij elkaar? Dan valt het geheel goed om je lijf heen. Blijven ze ver uit uit elkaar staan, is het op de verkeerde plekken wat te krap en valt het niet goed om je lijf heen. Meestal merk je er niets van als je de boel dichtknoopt en het allemaal ultra-strak zit, maar ik vind een fit echt super als het bijna niets uitmaakt of je het dichtgeknoopt hebt of los hebt zitten. Dan valt het echt om je lichaam heen.
Lengte en plaatsing van de zakken ziet er trouwens super uit! Ook de plaatsing van de knopen vind ik perfect bij deze broek passen.