Auteur Topic: Jantzen Tailor  (18505 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #15 Gepost op: 30 november 2005 - 01:18:34
Citaat van: "gusto napolitano"
In overhemden consumenten test staan zijn foto's van het hemd.

Bedankt voor de tip, ik heb net de foto's bekeken.  :wink:
Quotidie potest esse ultimo die

FFW

• Gast
Jantzen Tailor
Reactie #16 Gepost op: 30 november 2005 - 08:05:22
hoe heb je het gedaan met de maten????? Heb je jezelf gemeten en hoe heb je dit dan precies gedaan? Boordmaat bv, heb je je nekomvang opgegeven of heb je daar zelf al een marge bijgedaan om op de boordmaat te komen?

Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #17 Gepost op: 30 november 2005 - 08:57:19
Citaat van: "FFW"
hoe heb je het gedaan met de maten????? Heb je jezelf gemeten en hoe heb je dit dan precies gedaan? Boordmaat bv, heb je je nekomvang opgegeven of heb je daar zelf al een marge bijgedaan om op de boordmaat te komen?

Ik heb me even op laten meten door een kleermakertje in de buurt, leek me toch het makkelijkst. En die maten heb ik onveranderd doorgestuurd naar Jantzen, dus geen marges oid... :).
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #18 Gepost op: 30 november 2005 - 09:27:51
Je moet jezelf gewoon opmeten, die maten voer je in. Daarna kies je een bepaalde marge (cut-to-the-bone,slim etc). Aan de hand van die gekozen marge zal je hemd echt strak of lekker wijd zitten.

Hoe lang was de levertijd trouwens?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #19 Gepost op: 30 november 2005 - 09:31:38
volgens mij kan je het toch beter een ander laten meten die het kan ipv zelf proberen :roll:

Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #20 Gepost op: 30 november 2005 - 09:38:33
Citaat van: "Vortex"

Hoe lang was de levertijd trouwens?

Een maand ongeveer...
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #21 Gepost op: 30 november 2005 - 11:57:10
Citaat van: "ruby tuesday"
volgens mij kan je het toch beter een ander laten meten die het kan ipv zelf proberen :roll:

Je kan toch ook gewoon een ander maathemd pakken (die goed zit) en daar de maten van doorgeven?

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Jantzen Tailor
Reactie #22 Gepost op: 30 november 2005 - 13:07:19
Er is een verschil tussen hemdmaten en lichaamsmaten, dat moet je dan wel duidelijk maken.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #23 Gepost op: 30 november 2005 - 14:59:32
Citaat van: "Nexus"
Er is een verschil tussen hemdmaten en lichaamsmaten, dat moet je dan wel duidelijk maken.

Volgens mij kan je ook gewoon hemdmaten doorgeven, heb gelezen dat sommige mensen dat doen op styleforum.net. Je kan ook je lievelingshemd opsturen waarvan ze dan maten gebruiken en dat sturen ze weer terug met het JT hemd.

FFW

• Gast
Jantzen Tailor
Reactie #24 Gepost op: 30 november 2005 - 15:18:04

dit bedoel ik dus, wat moet je opgeven?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #25 Gepost op: 30 november 2005 - 21:02:03
Citaat van: "FFW"

dit bedoel ik dus, wat moet je opgeven?

Lichaamsmaten en dan geef je een marge aan. Staat volgens mij duidelijk op de site.

Carlo

• Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #26 Gepost op: 01 april 2006 - 23:26:19
Als ik het zo lees op internet zijn de reacties toch redelijk positief.... nog meer mensen hier die er de afgelopen tijd gebruik van hebben gemaakt?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #27 Gepost op: 01 april 2006 - 23:35:12
Citaat van: "Carlo"
Als ik het zo lees op internet zijn de reacties toch redelijk positief.... nog meer mensen hier die er de afgelopen tijd gebruik van hebben gemaakt?

Ja, besteld op 26-02. Tot nu toe geen order bevestiging of reactie op mails gehad. Denk niet dat ik het hemd nog krijg. Alhoewel op styleforum/askandy hoor dat je het zomaar opeens thuis kan verwachten.

Carlo

• Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #28 Gepost op: 02 april 2006 - 00:11:56
Ff bellen een optie?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jantzen Tailor
Reactie #29 Gepost op: 02 april 2006 - 00:19:05
Citaat van: "Carlo"
Ff bellen een optie?

Zo wanhopig ben ik niet, smijt liever wat meer geld neer voor een fatsoenlijke service. Geld laat ik sowieso storneren ook al komt het hemd aan.

Als je nog niet het fatsoenlijk/tijd hebt om een reactie op een mailtje te geven ben je fout bezig  :o