Misschien kan iemand hier op het forum mij helpen>
Van mijn broer heb ik 2 (zijn) pakken gekregen, welke ik wil gaan verkopen.
Ik heb alleen geen flauw idee waar het pak 'vandaan' komt. Kan de stof en het 'merk' niet definiëren, waardoor het lastig verkopen is.
Ik weet alleen dat hij de beide pakken heeft laten maken.
Ik ben wel een tijdje geleden een pak op ebay tegen gekomen die bijna dezelfde voering had. Bij dat pak stond erbij dat de stof van Ralph Lauren (purple) was. De voering van met name het eerste blauwe pak, is bijna identiek. Ik heb alleen geen idee, of dat verder ook iets zegt over de rest van de stof.
Er zitten totaal geen labels in het pak. dus lastig om iets te duiden.
Het enige waardoor iemand het misschien wel zou kunnen duiden, is door het kenmerkende label in de binnenkant van de broekzak. Ik heb dit nog nooit eerder gezien (en misschien is dit wel een kenmerkend 'handelsmerk' van een bepaalde kleermaker of merk):
--> In de broekzak (zie foto 4 van het eerste pak) zit een lintje verwerkt waarop in dit geval
Super 180's wool made in Italy staat. Ik heb een dergelijke iets nog nooit eerder bij een pak gezien.
iemand anders wel?
Het tweede pak (driedelig bruin) heeft ook geen labels, maar wel eenzelfde identiek kenmerk in de broekzak bevestigd (ditmaal Super 140's Cashmere and wool, made in Italy). zie de laatste 2 foto's.
Als iemand mij iets over dit pak, het merk of de maker (merk/bedrijf) kan zeggen, zou ik dat zeer prettig vinden.