Auteur Topic: [Brussel] Degand  (3748 keer gelezen)

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
[Brussel] Degand
Gepost op: 20 mei 2010 – 18:46:57
Degand



Scott Schuman noemt Degand '[e]asily one of the best men's shops I have been to in a long time'. Zie hier meer van Schuman. Strafrechtadvocaat mr. Theo Hiddema schijnt er vaste klant te zijn.

Degand
415 Avenue Louise
1050 Bruxelles
Telefoon: +32 (0)2 649 00 73
E-mail: [email protected]
Website: www.degand.be


Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2010 – 19:21:01
cyka blyat

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2010 – 19:33:33
Is idd een mooie winkel in een statig pand.De winkel zit niet aan het begin van Avenue Louise maar beetje tegen het einde aan.Doe de winkel zelf een aantal keren per jaar aan.Prijskaartjes op de items zie je er niet.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2010 – 20:38:46
Mooie site en mooie zaak. Geen prijskaartjes is niet echt van deze tijd moet ik zeggen.

[edit]: Bij nader inzien toch heel wat foutjes op de website. Niet netjes voor een zaak van dit niveau.
Laatst bewerkt op: 20 mei 2010 – 21:03:37 door Fastcruiser

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:15:20
Mooie site en mooie zaak. Geen prijskaartjes is niet echt van deze tijd moet ik zeggen.

[edit]: Bij nader inzien toch heel wat foutjes op de website. Niet netjes voor een zaak van dit niveau.

Deel van de charme, de klandizie van deze winkel weet heel goed wat voor prijzen men kan verwachten.

If you have to ask the price... ;-)
cyka blyat

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:21:48
Is idd een mooie winkel in een statig pand.De winkel zit niet aan het begin van Avenue Louise maar beetje tegen het einde aan.Doe de winkel zelf een aantal keren per jaar aan.Prijskaartjes op de items zie je er niet.

Volgens mij wel hoor, Kiton dasjes gezien van 250,- eurootjes toen ik daar was. ;) Wel een erg mooie winkel, inderdaad wat afgelegen, je loopt er niet even naartoe.

Mediaman

  • Gast
Re: [Brussel] Degand
Reactie #6 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:23:19
Hoe heet die Oger-achtige winkel ook al weer op de zelfde straat; Etro, Santoni, etc.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #7 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:24:36
Deel van de charme, de klandizie van deze winkel weet heel goed wat voor prijzen men kan verwachten.
Daar dacht ik ook aan, maar zo heel super speciaal zijn de merken die hij verkoopt ook niet. De meeste klanten zijn idd wel op de hoogte van de prijzen, of hij moet Oger-prijzen in het kwadraat hanteren ;)

Bij een "zeldzaam" designmerk als Bottega Veneta zijn de prijzen al een stuk moeilijker in te schatten bijvoorbeeld.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:28:26
Volgens mij wel hoor, Kiton dasjes gezien van 250,- eurootjes toen ik daar was. ;) Wel een erg mooie winkel, inderdaad wat afgelegen, je loopt er niet even naartoe.
Misschien op die kleine items.Op de schoenen afdeling kijken zij gewoon in een boek wat de prijs is.Ik zag op de overhemden en pakken geen prijzen.Voor zij die te voet zijn kunnen de tram nemen die stop voor de deur.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #9 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:33:19
Misschien op die kleine items.Op de schoenen afdeling kijken zij gewoon in een boek wat de prijs is.Ik zag op de overhemden en pakken geen prijzen.Voor zij die te voet zijn kunnen de tram nemen die stop voor de deur.

Toch zou mij het gevoel bekruipen dat men de prijs bepaalt waar je bij staat. Al naar gelang je vermeende draagkracht. :mrgreen:

Caesarius

  • Gebruiker
  • Berichten: 648
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:35:08
Ik denk dat hun klantenkring zich niet echt zorgen hoeft te maken over de prijs.
Always have a better answer.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:36:18
Ze kijken via een serienummer in een boek en dan weet je de prijs.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #12 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:39:36
Ik denk dat hun klantenkring zich niet echt zorgen hoeft te maken over de prijs.
In de catalogus die zij mij elk jaar toezenden zit wel een prijslijst.Overigens heb ik daar wel een rekening lopen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Mediaman

  • Gast
Re: [Brussel] Degand
Reactie #13 Gepost op: 20 mei 2010 – 22:43:35
In de catalogus die zij mij elk jaar toezenden zit wel een prijslijst.Overigens heb ik daar wel een rekening lopen.

Afrekenen is zooooo 2009,.... :P

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: [Brussel] Degand
Reactie #14 Gepost op: 20 mei 2010 – 23:04:33
Toch zou mij het gevoel bekruipen dat men de prijs bepaalt waar je bij staat. Al naar gelang je vermeende draagkracht. :mrgreen:
Da's mooi, dan ga ik wel op de motor en in een afgeragd motorpak die kant op :P