Auteur Topic: MTM-bespoke  (10633 keer gelezen)

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
MTM-bespoke
Reactie #45 Gepost op: 06 februari 2006 – 14:26:47
Citaat van: "Nexus"
Merken <-> Bespoke..

Bespoke is eigenlijk meer iets van ouderwetse kleermakertjes (cutters & tailors). Merken zoals Caruso, Borrelli, etc. doen MTM. Heel af en toe kun je direct in Italië bij zo'n bekender merk ook wel nog Bespoke laten doen (bijv. Brioni Bespoke). Maar wat je in NL koopt zal MTM zijn.


Behalve dan bij die Italian weeks bij Oger, als hij de kleermakers van Attolini en brioni naar de PCHoofd haald!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
MTM-bespoke
Reactie #46 Gepost op: 06 februari 2006 – 14:29:42
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Nexus"
Merken <-> Bespoke..

Bespoke is eigenlijk meer iets van ouderwetse kleermakertjes (cutters & tailors). Merken zoals Caruso, Borrelli, etc. doen MTM. Heel af en toe kun je direct in Italië bij zo'n bekender merk ook wel nog Bespoke laten doen (bijv. Brioni Bespoke). Maar wat je in NL koopt zal MTM zijn.


Behalve dan bij die Italian weeks bij Oger, als hij de kleermakers van Attolini en brioni naar de PCHoofd haald!


Dan ook gewoon denk ik, zal meer een promotiestunt zijn.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
MTM-bespoke
Reactie #47 Gepost op: 06 februari 2006 – 14:29:53
Dan nog steeds weet je helemaal niet zeker of degene die jou opmeet ook degene is die de stof knipt en in elkaar knutselt. Daarnaast vinden de tussenfittings denk ik nog steeds niet plaats met de kleermaker erbij (denk ik, ik heb 't nooit meegemaakt hoor!).
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner