Persoonlijk vind ik de Quincy wel een leuk model, maar blake constructie? wel weer een vriendelijke prijsje.
het is echter niet geheel mijn smaak, al ben ik wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen van de SF leden. :-k
Is inderdaad een blake, Leone. Echter een beetje versterkt aan de binnenzijde door een extra binnenzool.
Zoals reeds opgemerkt is het een pakket dat men aanschaft en in deze vind ik het dan zeer aantrekkelijk qua prijs.
Tot nu toe bevalt de kwaliteit ook goed, maar ik vraag me af hoe de kalfsleren varianten zich zullen houden. Tot nu toe heb ik enkel de ervaringen (zowel mijn eigen als verhalen van vrienden) m.b.t. de bookbinder lederen varianten als referentie.
Ik vraag mij wel af of jullie verdenkingen naar Kees van Dam wel juist zijn. Dat gebruiker Lapper geaffilieerd was aan Nobel was een beetje te doorzien, maar ik ken vooralsnog geen van Dam uit het team bij Nobel...

Wat vind men overigens van de 'Williams tricolore' ? Dat vond ik ook wel een aardig klassiek model namelijk.