Auteur Topic: Boots  (457406 keer gelezen)

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Re: Boots
Reactie #1845 Gepost op: 11 december 2021 - 19:49:43
Ik heb precies diezelfde Witte Man. Op de 64 last. Rosewood country, die lekker gepoetst kan worden met saphir 12 hermes rood. Fantastische boot.

From

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1846 Gepost op: 02 oktober 2022 - 10:10:39
Wat zouden huidige dragers aanrader voor een eerste paar boots? Buiten in het bos ipv oude sneakers, dan ook wat naar kantoor kan in een minder formele setting.
Een instapper zoals https://meermin.com/collections/mens-boots/products/101487-dark-brown-calf-e ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1847 Gepost op: 02 oktober 2022 - 10:24:06
rustig beginnen met een paar galways in bruin grain
live and let die

Surging

• Gebruiker
  • Sine nobilitate
    • Bekijk profiel
Reactie #1848 Gepost op: 02 oktober 2022 - 12:22:09
Die Meermins zijn prima duurzaam maar wel wat stug en afwerking niet op niveau van het beter spul. Prima voor in het bos.
Ken iemand die die Galways zo geweldig vond dat hij ze in bijna elke mogelijke kleur/leer bezit voor 20 paar totaal ofzo.
Ertussenin heb je nog de boots van Carmina, beter dan Meermin maar niet het niveau van EG. Ben nog altijd aan het twijfelen om een keer een paar cordovan balmorals aan te schaffen van hen.

From

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1849 Gepost op: 02 oktober 2022 - 12:34:38
Ik hoop dat je het over EG’s hebt en niet Dubarrys.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1850 Gepost op: 02 oktober 2022 - 12:58:58
Ik heb die Meermins als mijn eerste paar boots en ik ben er erg tevreden over (al zijn ze bij mij net een tikje te klein). Inderdaad een beetje stug maar verder erg fijn. Krijg er ook veel complimenten over. Je Die EG's zijn 6x zo duur, heeft niet zo veel zin om die aan te raden.

Je zou eventueel nog kunnen kijken naar deze: https://eu.meermin.com/collections/mens-boots/products/116210-burgundy-heritage-shell-cordovan-e

S.f.S.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1851 Gepost op: 02 oktober 2022 - 14:19:31
Field Boot van Carlos Santos

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1852 Gepost op: 02 oktober 2022 - 17:41:01
Die Meermins zijn prima duurzaam maar wel wat stug en afwerking niet op niveau van het beter spul. Prima voor in het bos.
Ken iemand die die Galways zo geweldig vond dat hij ze in bijna elke mogelijke kleur/leer bezit voor 20 paar totaal ofzo.
Ertussenin heb je nog de boots van Carmina, beter dan Meermin maar niet het niveau van EG. Ben nog altijd aan het twijfelen om een keer een paar cordovan balmorals aan te schaffen van hen.
Leone denk ik

gasgitaartje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1853 Gepost op: 02 oktober 2022 - 20:38:41
Ik kan Velasca aanraden, heeft ook een eigen topic hier. Kwaliteit level par met Meermin, maar wel een stuk minder stug leer. Meermin boot lijkt me dramatisch inlopen.

https://eu.velasca.com/products/fruttiroeu-tdmm

ShoeT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1854 Gepost op: 05 oktober 2022 - 10:51:01
Voor mij is het Carmina:
Ik heb zelf een paar Oscar boots in donker bruin grain voor outdoors.
Carmina zitten voor mij heerlijk, mooie afwerking, details en stijl, goede kwaliteit. Super blij mee.

Ik heb ook 1 paar Meermins, dat is toch een stuk minder qua comfort, stijl en kwaliteit en dat merk je zeker als je ze draagt.
Deze zijn inmiddels ook op (na 5 jaar). De welt is gescheurt, waardoor de kurkinhoud (kleine snippers) in de schoen terecht komt.
Geen idee of dit betekent of de kwaliteit van Meermin minder is ten opzichte van andere merken, of dat de kwaliteit van Goodyear minder is ten opzichte van andere constructiemethodes...

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1856 Gepost op: 05 oktober 2022 - 20:38:10
rustig beginnen met een paar galways in bruin grain

Zou inderdaad wat tijd uittrekken om die te vinden. Is de moeite waard. Ik heb zelf deze (andere leest) ooit via marktplaats gescoord na een maand of wat zoeken:

Zeer veelzijdig in te zetten
TAFKADM

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1858 Gepost op: 06 oktober 2022 - 08:37:48
Zou inderdaad wat tijd uittrekken om die te vinden. Is de moeite waard. Ik heb zelf deze (andere leest) ooit via marktplaats gescoord na een maand of wat zoeken:

very nice
Zeer veelzijdig in te zetten

live and let die

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #1859 Gepost op: 06 oktober 2022 - 08:51:14
Mooie boot, de link met bond is wat gezocht
Inderdaad. Is ook wat C&J zelf benoemd.
"Style is not fashion, it's something we have inside"