Zoals ik al zei in het Bontoni topic ben ik gisteren naar hun show gaan kijken. Het was een mooi en aangenaam gebeuren zowel van S&S hun kant als van Bontoni.
Vermits ik niet zo vaak in Maastricht kom had ik samen met mijn vriendin een dagje Maastricht gepland. Voormiddag voor haar en namiddag voor mij (niet geheel evenredig in tijd uit te drukken maar het was in mijn voordeel

)
Omstreeks één uur ging ik S&S binnen om een praatje te doen met Lodewijk en naar de rest van de shoenen te kijken. Ze hadden veel Alden staan en een nieuwe leest van Green. Ook een nieuwe uitvoering van Bettanin. En dan de rest van de gekende klassiekers. Omstreeks half twee zijn Lodewijk en mezelf plus vriendin als eerste meegenomen naar de Bontoni show (het begon pas om twee maar Lodewijk wou me alles laten zien in detail).
Lodewijk is nu eenmaal een erg aangename persoon en verkoper.
Aldaar aangekomen was de plaatselijke filmploeg van Maastricht (of Limburg) alles aan het filmen en interviews aan het afnemen. Ze hebben ook mij gefilmd tijdens de uitleg van Lodewijk. Dus iedereen die deze zender kan ontvangen (ik dus niet) kijken maar al weet ik niet wanneer het wordt uitgezonden.
Verder heb ik wel twee uur staan praten met Franco over schoenen en maakwijzen. Ook een volledige uitleg bij de schoenmakersstand gekregen en het kleuren van schoenen. Het zijn erg vriendelijke mensen die ook erg gewoon overkomen dus ze zijn zeker aanspreekbaar (enkel Franco kan Engels).
Dan heb ik zoals vorige keer de passerie gepast en gekocht zoals in het Bontoni topic staat.
Normaal zou de schoen klaar zijn voor Kerstmis.