Auteur Topic: Shirtpolo/Polo camicia  (61392 keer gelezen)

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #195 Gepost op: 06 april 2012 – 18:19:40
Op BS's pic vind ik dat de polo-kraag ook wel erg ver naar beneden doorloopt.

Is met een pakbroek, dus de taille ligt vrij hoog. Je ziet dat de knopenlijst tot iets onder de borst doorloopt, uit de broek dragen en het ziet er al heel anders uit..

patrique

  • Gebruiker
  • Berichten: 723
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #196 Gepost op: 06 april 2012 – 18:23:33
Zoiets heeft lacoste toch al jaren in de collectie zitten?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat in het laatste jaar van de middelbare school half Breda er in rondliep (jaar of 5 geleden).

Doe ze mij maar van linnen :)

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #197 Gepost op: 06 april 2012 – 18:38:38
Zoiets heeft lacoste toch al jaren in de collectie zitten?
Wel een longsleeve polo (hebben meerdere merken trouwens) maar die hebben geen manchetten. Is meer een pulli met een polokraag.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #198 Gepost op: 06 april 2012 – 18:41:27
Zoiets heeft lacoste toch al jaren in de collectie zitten?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat in het laatste jaar van de middelbare school half Breda er in rondliep (jaar of 5 geleden).

Doe ze mij maar van linnen :)

Die hebben volgens mij een ander (slapper) boord en geen knopenmanchet, dus meer polo's met lange mouwen dan shirtpolo's (hoewel ik de Lacoste collectie niet uit m'n hoofd ken).


E;f b

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #199 Gepost op: 06 april 2012 – 19:10:45
Serieus hoe dun zijn jullie?  :mrgreen:
Bonestaken.

Jo

  • Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
  • Berichten: 863
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #200 Gepost op: 07 april 2012 – 17:55:48
Vandaag eens langs de Suitsupply gereden en een Shirtpolo gepast.  De pasvorm is vrij slank, vergelijkbaar met een iets ruimer T-Shirt.
Ik heb het echter niet gekocht omdat de mouwen maar net lang genoeg waren.  Heeft iemand er ervaring mee hoeveel de mouwen nog krimpen bij het wassen?

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #201 Gepost op: 07 april 2012 – 18:44:18
Nee, maar wellicht kan je kleermaker hem verbouwen :-p
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #202 Gepost op: 07 april 2012 – 18:45:40
Langer maken is wat moeilijk, alhoewel, gewoon 2 maten te groot kopen en laten verbouwen. :idea:

Jo

  • Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
  • Berichten: 863
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #203 Gepost op: 07 april 2012 – 18:48:10
Langer maken is wat moeilijk, alhoewel, gewoon 2 maten te groot kopen en laten verbouwen. :idea:

Mwah, lijkt me wat veel werk.  Zo graag wil ik nu ook weer geen shirtpolo.  Als het echter amper tot niet zou krimpen, zou de pasvorm bijna perfect zijn geweest.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #204 Gepost op: 07 april 2012 – 18:50:07
Dat kan jouw kleermaker. ;)

Nicky

  • Gebruiker
  • Berichten: 225
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #205 Gepost op: 07 april 2012 – 18:53:42
Ze hebben die shirt polo's ook in extra lange mouwen zag ik vandaag, zou er gewoon even naar vragen. Zelf twee opgehaald vandaag, blauw en wit. Pasvorm is nu als gegoten, benieuwd hoe ze zich houden in de was.

Jo

  • Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
  • Berichten: 863
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #206 Gepost op: 07 april 2012 – 18:59:31
Ze hebben die shirt polo's ook in extra lange mouwen zag ik vandaag, zou er gewoon even naar vragen. Zelf twee opgehaald vandaag, blauw en wit. Pasvorm is nu als gegoten, benieuwd hoe ze zich houden in de was.

Oh, dat zou ideaal zijn!  Het was nogal druk vandaag, en de verkoopster vond de gewone shirtpolo's al amper.  Volgende keer zal ik dus eens op een gewone werkdag gaan en eens eentje met extra lange mouwen passen :)
En @kleermaker grapjes, ik denk dat er bijna niemand is die van de eerste keer ineens de perfecte kleermaker vond.  :wink: Overigens heeft de kleermaker het nog vrij goed gedaan, ik heb het nog eens wat beter bekeken en het is best mooi gedaan, maar toen ze nieuw was, was het nog beter. Maar ik denk dat een hele shirtpolo verbouwen een iets te groot werkje zou worden voor hen.
Laatst bewerkt op: 07 april 2012 – 19:10:46 door Jo...

Winne2

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.376
    • Bekijk profiel
Re: Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #207 Gepost op: 17 mei 2012 – 18:33:24
Polosophy kan u ook een polo camicia aanmeten via het online mtm programma. Hoewel nu slechts tweeknoops of volledige knopenlijst op de site staan, is dit ook aan te passen.
TAFKADM

Tobias

  • Gebruiker
  • Berichten: 949
    • Bekijk profiel
Shirtpolo/Polo camicia
Reactie #208 Gepost op: 07 juni 2013 – 11:08:49
Ring Jacket:





van Ginlet.