Auteur Topic: Blazer  (47141 keer gelezen)

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #15 Gepost op: 13 februari 2005 – 00:13:44
si
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
de Blazer...
Reactie #16 Gepost op: 13 februari 2005 – 00:16:13
=D>

foto?
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
de Blazer...
Reactie #17 Gepost op: 13 februari 2005 – 14:06:22
Heb gister bij Society Shop ontzettend gaaf jasje gezien...(vast geplakt maar och..)
Blauw/zwart met witte krijtstreep die niet overal even dik was....en nu komt het.....verf.

er waren wat artistieke dingen op geschilderd met witte verf...vond het wel een gaaf jasje voor casual...
is alleen nog niet te koop en ik denk dat het nog leuker is om zoiets zelf te maken. binnenkort bij Zara kijken voor een jasje

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #18 Gepost op: 14 februari 2005 – 19:23:53
Citaat van: "Camiceria"
Ben ook voor het navy jasje. Heb de halfgevoerde uit de zomercollectie van DFS en ben er erg tevreden mee. makkelijk op verschillende manieren te dragen; op grijze broek, op kleur broer (oud roze, geel, lime) of casual op een jeans.

Wat kost zo'n DFS jasje ongeveer?

guest45

  • Gast
de Blazer...
Reactie #19 Gepost op: 14 februari 2005 – 20:03:55
heel mooi jasje gezien van caruso voor 750...navy ongevoerd (of was her half :roll: ) weet niet wat het buget is?

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #20 Gepost op: 20 februari 2005 – 13:41:27
Citaat van: "Camiceria"
komt nog wel terug op de foto's van Milaan; met een grote zwarte bril (YSL) op me kop, roze pashmina (nee, ik heb een vriendin), jeans (met gaten :? ) en de zandkleurige Santoni's. En natuurlijk een shirtje van mijn eigen huismerk :P Werd wel gewaardeerd had ik t idee :oops:


hier heb je die foto
Zakenpartner = lallende Hollander dus geen commentaart op aub
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #21 Gepost op: 11 september 2005 – 15:44:40
Even een oud topic omhoog halen 8)

Weet iemand waar je het beste een fatsoenlijke blazer kan kopen voor een normale prijs?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

  • Gast
de Blazer...
Reactie #22 Gepost op: 11 september 2005 – 15:46:19
Citaat van: "Lex"
Even een oud topic omhoog halen 8)

Weet iemand waar je het beste een fatsoenlijke blazer kan kopen voor een normale prijs?

Normale prijs als in geen uitverkoopprijs??
;)

Maar even serieus, welk budget had je in gedachten?

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #23 Gepost op: 11 september 2005 – 15:50:59
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Lex"
Even een oud topic omhoog halen 8)

Weet iemand waar je het beste een fatsoenlijke blazer kan kopen voor een normale prijs?

Normale prijs als in geen uitverkoopprijs??
;)

Maar even serieus, welk budget had je in gedachten?


 :) Normale prijs mag ook uitverkoopprijs zijn :wink: , maar ik neem aan dat die nu wel is afgelopen.

Budget weet ik eigenlijk niet (maakt niet echt veel uit en ik heb geen flauw idee wat die dingen kosten....). Gewoon een blazer waarin je je kan vertonen maar het hoeft geen speciale stof/merk of wat dan ook te zijn....

geen liefhebbers blazer dus :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

  • Gast
de Blazer...
Reactie #24 Gepost op: 11 september 2005 – 17:48:23
Tsja dan zou ik gewoon even geijkte winkels langslopen zoals Boss, SuitSupply, Zara o.id.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #25 Gepost op: 11 september 2005 – 17:58:39
Citaat van: "Huey"
Tsja dan zou ik gewoon even geijkte winkels langslopen zoals Boss, SuitSupply, Zara o.id.


ok bedankt, loop ik daar even langs, maar weet iemand de richtprijs van een fatsoenlijke blazer? (geen C&A spul ofzo)
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

  • Gast
de Blazer...
Reactie #26 Gepost op: 11 september 2005 – 18:07:30
Een Caruso blazertje bij Pauw zit rond de 750 euro dacht ik. Boss FLINK daaronder en ik denk bij Zara dat je rond de 200 euro klaar bent.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #27 Gepost op: 11 september 2005 – 20:09:22
Citaat van: "Huey"
Een Caruso blazertje bij Pauw zit rond de 750 euro dacht ik. Boss FLINK daaronder en ik denk bij Zara dat je rond de 200 euro klaar bent.


Zara jasjes komen zelden boven de €100
Sailing, an expensive way to travel for free"

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #28 Gepost op: 11 september 2005 – 22:49:58
Citaat van: "Huey"
Een Caruso blazertje bij Pauw zit rond de 750 euro dacht ik. Boss FLINK daaronder en ik denk bij Zara dat je rond de 200 euro klaar bent.


is maar net welke lijn je kiest, dat flink valt mee..

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
de Blazer...
Reactie #29 Gepost op: 11 september 2005 – 23:32:39
Citaat van: "Huey"
Een Caruso blazertje bij Pauw zit rond de 750 euro dacht ik. Boss FLINK daaronder en ik denk bij Zara dat je rond de 200 euro klaar bent.


tnx voor de info, ik hoop voor 300/400 euro klaar te zijn en volgens mij moet dat wel lukken als ik het zo lees.....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.