Auteur Topic: Ondershirts - American Apparel  (23250 keer gelezen)

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Ondershirts - American Apparel
Gepost op: 27 maart 2010 – 22:02:38
Afgelopen najaar een soortgelijke actie gedaan en ik kreeg laatst al een PB van Rogier of ik nog een actie ging opzetten, en met het voorjaar in aantocht lijkt het me een geschikt moment:

Via een ander forum kan ik in de V.S. tegen wholesale prijzen American Apparel kleding bestellen. Nu heb ik zelf een aantal t-shirts hiervan met een erg diepe V-hals, en vind ze goede prijs/kwaliteit. Andere merken zijn vaak duurder (zoals het Passegio No Shirt voor 39,95 per stuk).

Er zijn twee modellen:

Model 6456 - $ 15/stuk (normaal 22 eur/stuk of 3 voor 51 euro)

Diepe V, onzichtbaar zelfs met 2 knoopjes open. Heb hier zelf een aantal van en vind ze prima.

Model 2456 - $ 13/stuk (normaal 19 euro/stuk of 3 voor 45 euro)

Dit is een standaard V-hals, heb ze zelf niet dus weet niet hoe onzichtbaar ze zijn, maar met alleen boordknoop open zou je ze niet moeten zien.

Maat-tabel:


Uiteindelijke kosten hangen af wat de dollarkoers is (hopelijk doet Griekenland geen rare dingen en blijft de euro stabiel :o ) en de verzendkosten. Binnen Nederland kan ik 2 shirts in een envelop doen, dit past normaal in de brievenbus, kost ca. 3 euro, meer stuks bestellen kan natuurlijk ook, dan stop ik ze in meerdere enveloppen of ik zou ze in een pakketje moeten verzenden, dit is iets duurder.

Het versturen vanuit de VS naar hier hangt van het totaal aantal stuks af, hoe meer er besteld wordt, hoe lager de verzendkosten per shirt.

Indien er genoeg animo is wil ik het wel op me nemen om te bestellen. Mijn contactpersoon zei van plan te zijn om rond 15 april de bestelling aan A.A. te willen doorgeven. Graag jullie bestelling hier plaatsen voor 10 april.

Wanneer ik een indicatie heb van de kosten zal ik via PB contact opnemen hoeveel je bestelling uiteindelijk kost.

Graag je maat, het model en het aantal stuks posten, mocht dit niet duidelijk zijn  ;)
 
Laatst bewerkt op: 27 maart 2010 – 22:04:19 door Clay

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2010 – 22:24:31
Goed iniatief, ik draag die shirts met die diepe v-hals en ben er erg tevreden over. Ik denk alleen niet dat het veel goedkoper is. Je hebt ten slotte te maken met invoerrechten/btw en de verzendkosten binnen Nederland. Waarschijnlijk is iedereen het goedkoopste bij een eigen bestelling.

Er zijn zat akties waarbij er nog 10 of 15% afgaat. Bijvoorbeeld door te abonneren op de nieuwsbrief.
Dan is het al 51 met 15% korting = 43,35 . Boven de 100 euro krijg je gratis verzending op de europese site, bestel je gelijk 9 van die shirtjes en je bent er.



Cybermans

  • Gebruiker
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2010 – 22:30:47
Mocht je veel mensen zoeken die meedoen kijk eens op www.samenkopen.net
member clock heeft daar ervaring met het opzetten actie. Zelf heb ik enkel ervaring met meedoen :)

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2010 – 22:57:24
Goed iniatief, ik draag die shirts met die diepe v-hals en ben er erg tevreden over. Ik denk alleen niet dat het veel goedkoper is. Je hebt ten slotte te maken met invoerrechten/btw en de verzendkosten binnen Nederland. Waarschijnlijk is iedereen het goedkoopste bij een eigen bestelling.

Er zijn zat akties waarbij er nog 10 of 15% afgaat. Bijvoorbeeld door te abonneren op de nieuwsbrief.
Dan is het al 51 met 15% korting = 43,35 . Boven de 100 euro krijg je gratis verzending op de europese site, bestel je gelijk 9 van die shirtjes en je bent er.

Vorige keer geen invoerrechten hoeven te betalen op een bestelling van paar honderd dollar. Ik denk niet dat iedereen 9 shirts wilt hebben meestal zijn het er 2-4 dus op dan scheelt het wel..

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2010 – 11:48:25
Vorige keer ook besteld maar vind ze wel wat aan de korte kant. Dit kan aan de maat liggen? Of verschilt dat niet zoveel Clay?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2010 – 12:56:03
Ik heb geen verschillende maten naast elkaar gehouden om de lengte te vergelijken, kan er op de site ook niets over vinden helaas..

Ik vind ze wel een stuk langer dan bijv. H&M of Hema t-shirts.

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2010 – 12:57:11
Het klopt trouwens wel dat je geen invoerrechten hebt betaald: dat gaat pas bij een verzending met een waarde meer dan een bepaald bedrag, ik dacht 180 EUR. Wel moet je de BTW betalen en die is toch het hoogst.

Rocco

  • Gebruiker
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #7 Gepost op: 29 maart 2010 – 14:55:32
Misschien nog een tip mbt v-hals shirts die ik zelf gebruik.. Kijk eens naar shirts van Jc Rags. Deze zitten per 2 verpakt in een soort van melkpakachtige verpakking. Ben er zelf tevreden over en prima te dragen onder een overhemd.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #8 Gepost op: 29 maart 2010 – 15:09:40
2 * Model 2456 small aub!  :-D
This, madame, is Versailles.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #9 Gepost op: 29 maart 2010 – 15:30:18
Mooi initiatief. Kudos.
cyka blyat

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #10 Gepost op: 29 maart 2010 – 19:45:32

3* 2456 aub ! Thanks !
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2010 – 21:07:06
3* 2456 aub ! Thanks !

welke maat?

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #12 Gepost op: 29 maart 2010 – 21:26:10
Haha, ja dat is wel handig om te weten ;)

Maat S graag.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #13 Gepost op: 30 maart 2010 – 09:57:12
2x 2456 maatje S
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Ondershirts - American Apparel
Reactie #14 Gepost op: 04 april 2010 – 10:09:12
Gaat dit door Clay?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford