Ik zat gisteren even naar de uitzending van koninginnendag te kijken en moet zeggen dat Prins Maurits er weer super SF uitzag....Hij had ook af en toe een schitterend getailleerd zwarte halflange zomerjas aan.... Geen idee wat dat was, en ook geen idee welke merken hij draagt....Het is imho wel de best geklede prins...
Citaat van: "Migliore"Ik zat gisteren even naar de uitzending van koninginnendag te kijken en moet zeggen dat Prins Maurits er weer super SF uitzag....Hij had ook af en toe een schitterend getailleerd zwarte halflange zomerjas aan.... Geen idee wat dat was, en ook geen idee welke merken hij draagt....Het is imho wel de best geklede prins...Er liep ook steeds een vrouw in beeld, ik meen een roze jas en paarse schoenen. Enig idee wie dat was? Die zag er zoals ik haar vluchtig zag absoluut niet verkeerd uit
Ik heb meteen bij Dickens & Jones al een jas gevonden die ik zocht! Bedankt voor de tips en ik ga zeker nog is vaker in Rotterdam kijken, veel meer keuze..
Wat inrichting betreft is de nieuwe winkel in Rotterdam veel minder druk. Het is een brede ruimte met hout en glas. Dus niet een soort space capsule als in A'dam. Die inrichting is dan ook het enige mooie (alhoewel, die mevrouw achter de nog niet afgemaakte toonbank ) aan die winkel
Citaat van: "Dhr. Lex P"Wat inrichting betreft is de nieuwe winkel in Rotterdam veel minder druk. Het is een brede ruimte met hout en glas. Dus niet een soort space capsule als in A'dam. Die inrichting is dan ook het enige mooie (alhoewel, die mevrouw achter de nog niet afgemaakte toonbank ) aan die winkelIk ben er vanmiddag geweest, relatief is het een leuke winkel geworden.. personeel is ook erg aardig idd.
enig idee of ze bij Pauw veel Loro Piana zomerjassen te koop hebben staan?
Citaat van: "Miguel Alvarez"enig idee of ze bij Pauw veel Loro Piana zomerjassen te koop hebben staan?Ja, nee.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Miguel Alvarez"enig idee of ze bij Pauw veel Loro Piana zomerjassen te koop hebben staan?Ja, nee.hmmm en voor wintercollectie hebben ze dan wel Loro Piana.
Bij Heerlijk kan je misschien een MTM jas laten maken van Loro Piana of andere stoffenhuizen.