Auteur Topic: Zomerjas  (254257 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Zomerjas
Reactie #120 Gepost op: 30 april 2006 - 08:00:36
Ik zat gisteren even naar de uitzending van koninginnendag te kijken en moet zeggen dat Prins Maurits er weer super SF uitzag....
Hij had ook af en toe een schitterend getailleerd zwarte halflange zomerjas aan.... Geen idee wat dat was, en ook geen idee welke merken hij draagt....
Het is imho wel de best geklede prins...
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #121 Gepost op: 30 april 2006 - 09:11:03
Dat is voor jou een vraag en voor hem een weet Migliore.Nu zal een ieder gelijk verwijzen naar die winkel in de p.c maar of dat zo is........

Immanuel

• Gast
Zomerjas
Reactie #122 Gepost op: 30 april 2006 - 10:08:46
Citaat van: "gusto napolitano"
Dat is voor jou een vraag en voor hem een weet Migliore.Nu zal een ieder gelijk verwijzen naar die winkel in de p.c maar of dat zo is........

een prins gaat toch niet naar een winkel in de pc?

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #123 Gepost op: 30 april 2006 - 11:03:28
Ze zeggen in die winkel in de p.c. van wel.....

Immanuel

• Gast
Zomerjas
Reactie #124 Gepost op: 30 april 2006 - 11:06:28
Citaat van: "Jacob"

ongetwijfeld 8) wie bedoel je met "ze", "hij?"

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #125 Gepost op: 30 april 2006 - 11:10:48
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Jacob"

ongetwijfeld 8) wie bedoel je met "ze", "hij?"

Nee Lusink en consorten

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #126 Gepost op: 30 april 2006 - 11:11:55
Oger, en krijgen daar ook nog korting. :roll:
Schandalig, alsof ze niet al genoeg belastingcenten krijgen.

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #127 Gepost op: 30 april 2006 - 15:23:39
Bedankt voor de tips! Ik ben om eerlijk te zijn nog nooit bij Oger geweest (wel genoeg over gehoord overigens) en ik ken het merk Barbour niet.

Dat jack van RL ziet er best mooi uit, alleen wil ik hem dan wel eerst aanpassen (ik neem aan dat je deze van polo.com hebt aan de dollar prijs te zien).

Vintage 55 ken ik wel, heb ik ook een t-shirt van, ik heb alleen geen jassen van dit merk gezien, zijn deze ook bij Oger te krijgen? Ik las ergens anders op dit forum dat dit merk ook bij Oger te krijgen is.

Alvast bedankt!
Laatst bewerkt op: 30 september 2008 - 13:05:35 door Bram

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #128 Gepost op: 30 april 2006 - 15:53:06
@ Bram:

Woon ook in Brabant en de keuze is hier erg beperkt, dus als ik kleren ga kopen reis ik af naar Rotterdam of als ik het wat dichterbij zoek in Den Bosch. Daar kun je overigens niet voor alles of bepaalde SF-merken terecht, maar het is een goede tweede/derde keus als je bijvoorbeeld geen tijd hebt om naar A'dam te gaan.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #129 Gepost op: 30 april 2006 - 16:20:27
In Rotterdam zal er genoeg te vinden zijn wat jij zoekt.Vanaf Centraal gezien in de passage vind je ook een leuke winkel Dickens&Jones daar zal je denk ik wel een leuk jack vinden.Op de lijnbaan en korte lijnbaan zijn er genoeg zaken of anders even in de bijenkorf kijken.Daarna door lopen naar de Koopgoot ook genoeg winkels daar.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #130 Gepost op: 30 april 2006 - 20:13:12
In Rotterdam zal er genoeg te vinden zijn wat jij zoekt.Vanaf Centraal gezien in de passage vind je ook een leuke winkel Dickens&Jones daar zal je denk ik wel een leuk jack vinden.Op de lijnbaan en korte lijnbaan zijn er genoeg zaken of anders even in de bijenkorf kijken.Daarna door lopen naar de Koopgoot ook genoeg winkels daar.

:roll: denk je? kan ie beter doorlopen richting lava voor een Prada jasje ofzo..

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #131 Gepost op: 30 april 2006 - 20:37:10
Citaat van: "ruby tuesday"

:roll: denk je? kan ie beter doorlopen richting lava voor een Prada jasje ofzo..
Dat is ook weer zo Ruby.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #132 Gepost op: 30 april 2006 - 20:51:37
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
@ Bram:

Woon ook in Brabant en de keuze is hier erg beperkt, dus als ik kleren ga kopen reis ik af naar Rotterdam of als ik het wat dichterbij zoek in Den Bosch. Daar kun je overigens niet voor alles of bepaalde SF-merken terecht, maar het is een goede tweede/derde keus als je bijvoorbeeld geen tijd hebt om naar A'dam te gaan.

Paul&Pim in Oudenbosch,
oa.
Santoni
Incotex
Brunello Cucinelli
Fay
Denk dat je daar voor een jack welaan het goede adres bent.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #133 Gepost op: 30 april 2006 - 23:11:54
Citaat van: "Bogart"
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
@ Bram:

Paul&Pim in Oudenbosch,
oa.
Santoni
Incotex
Brunello Cucinelli
Fay
Denk dat je daar voor een jack welaan het goede adres bent.

Leuke zaak, woon er vlakbij  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #134 Gepost op: 02 mei 2006 - 09:14:44
Citaat van: "ruby tuesday"

Nou laatste keer dat ik in Rotterdam was vond ik toch vooral de normale zaken. Kunnen jullie misschien naast Dickens&Jones (waar ik zeker even ga kijken) nog enkele zaken noemen die in die straten liggen, dan weet ik waar ik naar moet zoeken. Alvast bedankt!