Auteur Topic: Het grote shirtvergelijkingstopic [Veel plaatjes]  (259154 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Het grote shirtvergelijkingstopic [Veel plaatjes]
Reactie #120 Gepost op: 04 juni 2010 - 08:30:45
Nee, geen tips in het bijzonder. Ze hebben daar wel kennis van zaken. Alleen vond ik de afwerking van de naden niet mooi.

Daze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #121 Gepost op: 04 juni 2010 - 22:21:40
Carwo,

Het wordt zeker niet mijn eerste maatshirt (wel bij Ettemadis overigens), maar ik vond het opvallend dat MMorley vond dat de afwerking van zijn shirt veel verschilde van de jouwe. Dank voor de respons in ieder geval, ik zal zorgen dat ik één en ander zelf afkaart als ik ga.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #122 Gepost op: 04 juni 2010 - 22:31:24
Oké, Daze. Succes en veel plezier morgen; ben benieuwd wat voor stof je kiest.

Finest Artisan

• Bekijk profiel
Reactie #123 Gepost op: 25 augustus 2010 - 15:55:22
Ziet er mooi uit dat Finamore shirt. Verder een keer mtm van Borrelli laten maken; mooi maar te duur, mocht er bijna €450 voor neertellen. Heb laatst in eindhoven een paar Artu Napoli shirts gekocht en betreft pasvorm zit het hetzelfde, maar vind het net wat jonger eruit zien. Een paar subtiele details in contrast en erg mooie boord vind ik. Ze hebben een gladde stof wat lijkt op een poplin maar nog gladder en er zit een lichte glans op. Dat is mijn favoriete stof. top shirt moet ik zeggen. Had er nog nooit van gehoord.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #124 Gepost op: 25 augustus 2010 - 16:02:23
Aha.

Stel jezelf anders hier eens voor, Finest Artisan.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #125 Gepost op: 25 augustus 2010 - 16:05:13
helemaal top dat artu napoli: DAT WETEN WE NU WEL :-)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #126 Gepost op: 25 augustus 2010 - 16:06:29
Ziet er mooi uit dat Finamore shirt. Verder een keer mtm van Borrelli laten maken; mooi maar te duur, mocht er bijna €450 voor neertellen. Heb laatst in eindhoven een paar Artu Napoli shirts gekocht en betreft pasvorm zit het hetzelfde, maar vind het net wat jonger eruit zien. Een paar subtiele details in contrast en erg mooie boord vind ik. Ze hebben een gladde stof wat lijkt op een poplin maar nog gladder en er zit een lichte glans op. Dat is mijn favoriete stof. top shirt moet ik zeggen. Had er nog nooit van gehoord.

Ah, de "Artu Napoli spammert" is weer terug.
Ben je niet van Van Dijk?
Zo niet, dan excuses aan Van Dijk dat ik ze in verband heb gebracht met deze gladde spammer.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Finest Artisan

• Bekijk profiel
Reactie #127 Gepost op: 25 augustus 2010 - 16:12:35
haha, nee ik heb niets met Van Dijk, ben er 2 keer geweest. Ik verkoop Audi in best, sorry hoor.
Ik snap de ophef eerlijk gezegd niet.... gewoon een liefhebber voor mooie zaken die ambachtelijk gemaakt zijn zoals zovelen op deze site.  :)

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #128 Gepost op: 17 maart 2011 - 18:49:19
Ik heb meerdere shirts MN BL waar gaten in zitten op - of net iets onder - de elleboog. Het is niet op de naad dus het is gewoon slijtage.
Eén hiervan heb ik echt zeer weinig gedragen, en er zit ook veel verschil in dikte van de stof, dus ik vroeg me af: wat is een redelijke termijn om dergelijke slijtage te verwachten?

Ik zal proberen nog enkele foto's te schieten alvorens ik ze tot poetsdoek verklaar.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #129 Gepost op: 18 maart 2011 - 15:05:21
Extreme oudgeld sprezza Mr Barry, misschien wil Charlie ze overnemen?
The man with style, is the man who can smile

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #130 Gepost op: 18 maart 2011 - 15:09:43
Ja precies Avvocato zoiets heb ik ook op het forum gelezen.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #131 Gepost op: 18 maart 2011 - 18:20:12
Ik heb meerdere shirts MN BL waar gaten in zitten op - of net iets onder - de elleboog. Het is niet op de naad dus het is gewoon slijtage.
Eén hiervan heb ik echt zeer weinig gedragen, en er zit ook veel verschil in dikte van de stof, dus ik vroeg me af: wat is een redelijke termijn om dergelijke slijtage te verwachten?

Ik zal proberen nog enkele foto's te schieten alvorens ik ze tot poetsdoek verklaar.

snel naar die curator, kan die je vordering nog meenemen, barry!
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Charlie

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 18 maart 2011 - 18:56:56
Extreme oudgeld sprezza Mr Barry, misschien wil Charlie ze overnemen?

We hoeven niet allemaal een maskertje op, zoals sommigen.

Mediaman

• Gast
Reactie #133 Gepost op: 18 maart 2011 - 19:03:42
We hoeven niet allemaal een maskertje op, zoals sommigen.

Charles, you little rascal!

divided

• Bekijk profiel
Reactie #134 Gepost op: 02 mei 2011 - 22:12:08
Ik denk dat ik de vraag hier wel kan stellen.
heeft er iemand ervaring met de shirts van chemise homme

http://www.chemise-homme.com/ficheproduit-chemise-homme-ceinture-cravate-white-shirt-blue-braid-corporate-15377.html

en dan vooral hoe de shirt vallen, als ik de maat tabel raadpleeg lijken ze allemaal vrij groot te vallen.