Auteur Topic: GAI GOHARI X ASTOR & BLACK  (1814 keer gelezen)

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Profiel bekijken
GAI GOHARI X ASTOR & BLACK
Gepost op: 28 december 2009 – 17:27:31
Beste Heren,

Even een check. Ik ben uit nieuwsgierigheid gaan mailen met GAI GOHARI van ASTOR AND BLACK (check zijn blog even op http://milanoandco.blogspot.com/. Op zijn blog staan mooie stukken (ook minder mooie) en ik dacht laat ik hem eens mailen.

Het mailtje was meer bedoeld om hem te complimenteren, maar ook om eens te kijken of hij, wanneer hij in Italië is, ook een bezoekje wil brengen aan het koude NL. Dat wil hij zeker wel, maar dan wel als er meer gegadigden zijn om eens te proberen. Gezien ik niet als tussenpersoon fungeer, kan de gene die interesse heeft hem mailen of bellen gai@astorandblack.com or call 516-851-5198. We kunnen ook het topic in het engels voortzetten, zodat hij kan meelezen. Hij heeft al aangegeven dat hij eind januari zou kunnen komen.

Als voorbeeld rekent hij voor een pak (incl alle opties) 1000 euro als je gaat voor een Scabal stofje.

Groet
Punt
Respect the beard

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Profiel bekijken
Respect the beard

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Re: GAI GOHARI X ASTOR & BLACK
Reactie #2 Gepost op: 28 december 2009 – 17:33:57
Ik volg dat blog al een tijdje dagelijks en zoals je al zei een leuk blog.Ik heb weleens plannen gehad om hem op te zoeken in New York.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Profiel bekijken
Reactie #3 Gepost op: 28 december 2009 – 17:36:26
@ Gusto -- NY niet in de planning dit en volgend jaar  :cry: Maar, mocht hij genoeg animo hebben, zit een bezoekje aan NL er wel in  :-^
Respect the beard

Bogart

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Reactie #4 Gepost op: 28 december 2009 – 17:39:25
Niets nieuws onder de zon wat mij betreft.

J

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Reactie #5 Gepost op: 24 februari 2010 – 15:47:56
Promotionele uitingen van gebruiker Hillerstrom en daarop volgende posts zijn verwijderd. Gebruiker heeft een waarschuwing gekregen.