Auteur Topic: Van Bommel Noble Blue  (51885 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Van Bommel Noble Blue
Reactie #105 Gepost op: 08 december 2006 - 15:13:02
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Tinus"
andere spanners is misschien wel beter ja. maar deze werken nu ook prima. zo veel verschil maakt dat toch niet uit?
heb ze inderdaad bij Smits in den bosch gehaald. dat is namelijk de winkel van mijn vader.

Mooie suede boot Tinus.....

Goed verhaal.. Alleen monk? :wink:

ahum.... al gecorrigeerd!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #106 Gepost op: 08 december 2006 - 17:56:37
dank je! ik zal binnenkort eens gaan kijken voor een paar andere spanners.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Napoleon

• Gast
Van Bommel Noble Blue
Reactie #107 Gepost op: 10 december 2006 - 17:00:31
dank je! ik zal binnenkort eens gaan kijken voor een paar andere spanners.
ik heb je pm gestuurd, check ff aub :)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #108 Gepost op: 10 december 2006 - 17:22:00
Ik was deze week bij de Schoenenwinkel in het dorp hier. Het enige dat ik nodig had was een setje zooltjes voor in m'n sneakers. Ik zag dat ze vB verkochten en vroeg of ze ook Noble Blue hadden. Vraagt de verkoopster wat is dat ? Ik : Een lijn schoenen van VB. O ik zal even de brochure pakken. VB classic, comfort, floris etc etc. Nee mevrouw Noble Blue. Meneer weet u zeker dat ze van VB zijn ? Want wij hebben ALLES van van Bommel... dus ik zeg naja ik weet het zeker en u moet maar eens uitzoeken of u echt het hele spectrum van VB producten in de collectie hebt. Adios.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Napoleon

• Gast
Van Bommel Noble Blue
Reactie #109 Gepost op: 10 december 2006 - 17:56:30
wat een farce

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #110 Gepost op: 10 december 2006 - 18:22:37
Citaat van: "Timothy"
Ik was deze week bij de Schoenenwinkel in het dorp hier. Het enige dat ik nodig had was een setje zooltjes voor in m'n sneakers. Ik zag dat ze vB verkochten en vroeg of ze ook Noble Blue hadden. Vraagt de verkoopster wat is dat ? Ik : Een lijn schoenen van VB. O ik zal even de brochure pakken. VB classic, comfort, floris etc etc. Nee mevrouw Noble Blue. Meneer weet u zeker dat ze van VB zijn ? Want wij hebben ALLES van van Bommel... dus ik zeg naja ik weet het zeker en u moet maar eens uitzoeken of u echt het hele spectrum van VB producten in de collectie hebt. Adios.

Een herkenbaar verhaal hier in Brabant..  :cry: :wink:

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #111 Gepost op: 10 december 2006 - 21:02:44
dat is inderdaad wel slecht. echt zo iemand die in de winkel staat die er weinig verstand van heeft. maar valt in brabant toch wel mee denk ik zo.
in winkels in dorpen misschien, maar in de steden toch niet. wij (smits den bosch) hebben er wel een aantal staan. hebben zelfs op het moment enkele in de uitverkoop staan. maar die vliegen er redelijk snel uit. want die kosten nu nog maar 180 euro volgens mij.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #112 Gepost op: 10 december 2006 - 21:42:07

In Noordwijk verkopen ze het wel, tegenwoordig ook santoni.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #113 Gepost op: 10 december 2006 - 22:19:31
Citaat van: "Alex"

In Noordwijk verkopen ze het wel, tegenwoordig ook santoni.

Ja weet ik, bij Aad van den Berg toch?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #114 Gepost op: 11 december 2006 - 17:46:33
dat is inderdaad wel slecht. echt zo iemand die in de winkel staat die er weinig verstand van heeft. maar valt in brabant toch wel mee denk ik zo.
in winkels in dorpen misschien, maar in de steden toch niet. wij (smits den bosch) hebben er wel een aantal staan. hebben zelfs op het moment enkele in de uitverkoop staan. maar die vliegen er redelijk snel uit. want die kosten nu nog maar 180 euro volgens mij.

Wel raar dat terwijl je vader een schoenenwinkel heeft, je denkt dat er geen verschil is tussen goede spreidspanners van onbewerkt cederhout en de spanners die jij nu in je schoen hebt.
This, madame, is Versailles.

Napoleon

• Gast
Van Bommel Noble Blue
Reactie #115 Gepost op: 11 december 2006 - 17:47:38
Citaat van: "Rogier"

Wel raar dat terwijl je vader een schoenenwinkel heeft, je denkt dat er geen verschil is tussen goede spreidspanners van onbewerkt cederhout en de spanners die jij nu in je schoen hebt.
bij heel weinig goede schoenzaken hebben ze normale spanners

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #116 Gepost op: 11 december 2006 - 17:48:38
helaas wordt er zelden aandacht besteed aan goede spanners  :cry:

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #117 Gepost op: 11 december 2006 - 17:52:58
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Rogier"

bij heel weinig goede schoenzaken hebben ze normale spanners

Ja, dat is wel zo. Helaas.
This, madame, is Versailles.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #118 Gepost op: 11 december 2006 - 17:55:05
ik weet wel dat andere spanners misschien iets beter zijn. maar heb nooit het idee gehad dat het zo heel veel verschilt. we hebben deze spanners ook alleen maar op voorraad. zal binnenkort eens vragen of hij andere besteld.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Van Bommel Noble Blue
Reactie #119 Gepost op: 14 december 2006 - 14:36:56
Net even bij Ad Heijne (Enschede) geweest, kijken of er nog wat in de uitverkoop bij zat. Ik moet bekennen dat de Noble Blue (suéde halfhoge boot van vorige pagina) die ik toevallig zag, niet verkeerd is. De slankheid vond ik verbazingwekkend, aangezien ik het heel anders in mijn hoofd had. Dat ze er standaard zulke lelijke veters ingooien snap ik echt niet.

Voor dat geld (€350 als ik me niet vergis) zou ik echter eerder iets anders kopen. Afwerking verder is niet echt super, en het suéde kan ook mooier.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France