Een iets andere insteek dan het topic over kleurcombinaties: hier geen vragen over hoe je bepaalde stukken uit je garderobe kunt combineren, maar meer een plek voor (wat abstractere) ideeën over 'jouw' kleuren voor dit najaar.
Misschien geïnspireerd door heersende (Stijlforum)mode, misschien Flusseriaans afgestemd op huids- en haarkleur, of juist op je favoriete winterpak of tweedjasje? Post je ideeën hier!
Ik trap af met twee paletten, allebei afgestemd op jasjes die ik vaak verwacht te dragen dit najaar.
1. Tweed met windowpane ruit:
Ga ik dit najaar veel combineren met paars (corduroy, grenadine das), en dat weer met bordeaux (schoenen, zijden pochet) of juist goud-/kopertonen (grenadine of gehaakte das, pochet); grijze flanellen broek en bruin suède zullen ook niet ontbreken...

Dit kan natuurlijk ook nog steeds:
2. Donkergrijs kasjmier met glen plaid patroon:
Denk hierbij donker- en koningsblauw (wederom grenadine das, donkerblauw of wederom grijs flanel), wit oxford hemd, donkerblauw pochet, zwarte schoenen:

En het birdseye pak is natuurlijk een blijvertje (wel met das voortaan):

Wat bij mij even naar de achtergrond verdwijnt: donkerbruin en glad geweven powerties (ancient madder is weer wel een optie)...
[edit:] Om de één of andere reden ben ik ook (tijdelijk) uitgekeken op puur wollen of kasjmier dassen; wil wel een beetje glans in het totaalplaatje.
Wat jullie?