Auteur Topic: Gedrukte media  (48271 keer gelezen)

Jason

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #75 Gepost op: 24 januari 2005 – 22:52:31
ik denk dat chris iets bedoelt dat lange harde dingen betreft. ze zijn van natuurlijke materialen en hebben een lichte kromming. natuurlijk materiaal met kunststof eromheen kan ook. helemaal kunststof bestaat ook nog maar dan heb je minder 'feeling'

guest45

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #76 Gepost op: 24 januari 2005 – 22:58:05
Citaat van: "Jason"
ik denk dat chris iets bedoelt dat lange dingen betreft. ze zijn van natuurlijke materialen en hebben een lichte kromming. natuurlijk materiaal met kunststof eromheen kan ook. helemaal kunststof bestaat ook nog maar dan heb je minder 'feeling'



Hockeystichs voor de leek:
1e generatie= van hout; natuurlijk dus
2e generatie=van hout met kevlar jasje
3e generatie=helemaal van kunststof
4e generatie=helemaal van kunststof met veel carbon voor extra stijfheid en een extra kromming en een gleuf zodat de bal lekkerder via de gleuf het doel in te pushen is...

dit bedoelde je toch jason :wink:

Jason

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #77 Gepost op: 24 januari 2005 – 23:35:16
nee joh :wink:

een gleuf heb ik echter nog nooit gezien? nu ik zaalhockey blijkt die kromming wel erg lekker ik zou ook wel zo'n veldstick willen.

ik kijk nu op de engelse dita site, sticks kosten in engeland minimaal 140 pond  :o
alhoewel bij jawa sport hier hadden ze een model voodoo van e300. wel grappig dat ze op het hoogste niveau nog steeds met hout à e80 spelen en dat al die mindere hockeyers zich laten belazeren met sticks van e150 en meer :)

guest45

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #78 Gepost op: 25 januari 2005 – 09:02:07
Ik heb gleuf in stick...moet je maar een kijken bij TK topmodel.
moet zeggen dat het heerlijk is voor sleeppush en andere controle.
die stick heeft ook echt grote kromming!
Wij spelen nu geen zaalhockey....heb in de A een jaar hoofdklasse gespeeld maar dat was toch vrij slecht voor het ego :lol:

Jason

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #79 Gepost op: 30 januari 2005 – 02:54:39
in hp ook een artikel over matpakken waarin suitsupply er niet al te goed vanaf komt, quote oger: "voor het geld dat SuSu voor een 'maatpak' vraagt, daarvoor kan ik nog geen mouw inzetten. aan een pak wordt bij ons zeventig uur gewerkt". ook kool pakken, hertog van windsor, savile row, tom wolfe, jfk etc.  hp/de tijd gaat de goede kant op lijkt me. vorige week nog een artikel over audiofilie :-({|= . er staat ook iets over het sharkskin suit wat jfk droeg in zijn beroemde debat met nixon, wat je nu bij kool kan laten maken en waarvoor een wachtlijst is. iemand bekend mee?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gedrukte media
Reactie #80 Gepost op: 30 januari 2005 – 12:34:55
Citaat van: "Jason"
in hp ook een artikel over matpakken waarin suitsupply er niet al te goed vanaf komt, quote oger: "voor het geld dat SuSu voor een 'maatpak' vraagt, daarvoor kan ik nog geen mouw inzetten. aan een pak wordt bij ons zeventig uur gewerkt". ook kool pakken, hertog van windsor, savile row, tom wolfe, jfk etc.  hp/de tijd gaat de goede kant op lijkt me. vorige week nog een artikel over audiofilie :-({|= . er staat ook iets over het sharkskin suit wat jfk droeg in zijn beroemde debat met nixon, wat je nu bij kool kan laten maken en waarvoor een wachtlijst is. iemand bekend mee?

Huidige editie van HP die nu in de winkels ligt? Dan ga ik die ff halen :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Jason

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #81 Gepost op: 30 januari 2005 – 13:05:33
ik bedoel maar

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Gedrukte media
Reactie #82 Gepost op: 30 januari 2005 – 16:36:17
Citaat van: "Jason"
in hp ook een artikel over matpakken waarin suitsupply er niet al te goed vanaf komt, quote oger: "voor het geld dat SuSu voor een 'maatpak' vraagt, daarvoor kan ik nog geen mouw inzetten. aan een pak wordt bij ons zeventig uur gewerkt". ook kool pakken, hertog van windsor, savile row, tom wolfe, jfk etc.  hp/de tijd gaat de goede kant op lijkt me. vorige week nog een artikel over audiofilie :-({|= . er staat ook iets over het sharkskin suit wat jfk droeg in zijn beroemde debat met nixon, wat je nu bij kool kan laten maken en waarvoor een wachtlijst is. iemand bekend mee?
Ik heb die pakken bij Kool gezien en ze zien er goed uit.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #83 Gepost op: 30 januari 2005 – 16:56:45
maar waarom heet het een sharkskin pak? dacht dat dat voor schaatsers en zwemeers was

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Gedrukte media
Reactie #84 Gepost op: 30 januari 2005 – 17:07:34
Citaat van: "Jason"
maar waarom heet het een sharkskin pak?
Heeft als het goede is met de stof en model te maken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Gedrukte media
Reactie #85 Gepost op: 30 januari 2005 – 18:26:47
Citaat van: "gusto napolitano"
Nou.....ik ken een hockey meisje die wel laarzen aan kan :wink:
Kijk deze hockey dame kan wel laarzen aan zie je dat Chris :wink:



Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #86 Gepost op: 30 januari 2005 – 18:31:29
nee ik zie dr benen niet :lol:
(kan me overigens wel voorstellen dat ze wel laarsen aan kan)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Gedrukte media
Reactie #87 Gepost op: 30 januari 2005 – 21:17:37
Citaat van: "gusto napolitano"
Kijk deze hockey dame kan wel laarzen aan zie je dat Chris :wink:




Heb je tegenwoordig ook al hockeyers met een tatoo? Gaat toch achter uit met de sport :P.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Gedrukte media
Reactie #88 Gepost op: 30 januari 2005 – 21:20:52
Ze is nogal wild vandaar :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Gedrukte media
Reactie #89 Gepost op: 30 januari 2005 – 21:31:43
ja ik zat ook al te kijken...
inzover ik weet hebben wij hier geen hockeysters met tatoo :lol: