Auteur Topic: Truien  (604404 keer gelezen)

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1215 Gepost op: 24 oktober 2013 - 23:21:05
Drumohr.

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1216 Gepost op: 25 oktober 2013 - 09:23:31
Haha cool! Ben benieuwd.

Zijn binnen. Ik zal van het weekend foto's maken. Als proef 2 van deze truien gekozen: http://www.woolovers.com/british-wool/womens-mens/wool-fishermans-crew-neck-sweater.aspx

Lekker zware truien. Prijs kwaliteit lijkt meer dan ok.

Op basis van hun maten heb ik voor een M gekozen. De mouwen zijn iets te lang (kun je omslaan), de breedte/shouders/hals is goed en de lengte ten slotte lijkt ook iets te lang. Al met al zou een S beter passen denk ik.

Is het verstandig om het zelf iets te laten krimpen? Anders moeten ze wellicht toch terug voor een kleiner maatje.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1217 Gepost op: 27 oktober 2013 - 13:04:22
Ook slank genoeg?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1218 Gepost op: 27 oktober 2013 - 14:00:55
Worden ze ook in de UK of Scotland gemaakt?

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1219 Gepost op: 27 oktober 2013 - 14:24:59
Orlebar Brown heeft sinds kort ook wollen truien:

http://www.orlebarbrown.co.uk/men/knitwear/?active_style_id=ALL

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1220 Gepost op: 27 oktober 2013 - 16:56:59
Jammer dat deze geen turn back cuffs hebben anders had ik het wel willen proberen blijf nu maar bij de JS Marcus ook merino wool en wel met turn back cuffs!
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1221 Gepost op: 27 oktober 2013 - 18:35:53
Ik meen ooit ergens te hebben gelezen dat Jason Statham eigenlijk altijd te zien is in John Smedley. Iemand die dat kan bevestigen? Die casual en smart-casual look van hem is echt vet altijd.

Vraag ik me altijd af wat ik nog aan het klooien ben met shirts als ik ook turtlenecks kan dragen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1222 Gepost op: 27 oktober 2013 - 19:30:47
Onze Pico?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1223 Gepost op: 27 oktober 2013 - 19:52:40
Ik zei niet voor niets dat ik 'em wel voelde.

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1224 Gepost op: 28 oktober 2013 - 10:58:52
Ik heb ze toch retour gedaan. Geld krijg ik ook terug. Dit was echt meer een L dan een M.
Zodra ik de S retour heb (183/75 kg btw) zal ik wel wat foto's schieten.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1225 Gepost op: 28 oktober 2013 - 22:20:58
Ik ben benieuwd naar de truien Brench.

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1226 Gepost op: 30 oktober 2013 - 01:38:33
Iemand bekend met Black Sheep?

Gemaakt in Engeland van Engelse wol, aardige modellen trui en erg leuke prijsjes!

http://www.blacksheep.ltd.uk/knitwear.html

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1227 Gepost op: 31 oktober 2013 - 09:18:24
Vraag aan jullie, ik ben aardig slank waardoor al snel iets vrij groot oogt, ik draag in de winter heel vaak van die dunne pullovers meestal zijn dit een beetje van die strechy truitjes die daardoor mooi aansluiten. Ik heb vorig winter seizoen een hele bulk goedkopere truitjes gekocht van merino wol. nu is precies gebeurd waar ik bang voor was. vorm eruit, pluizig en ziet er gewoon nu treurig uit.

Ik wil dus investeren in betere kwaliteit spullen, wat raden jullie aan om naar te kijken?
is bijvoorbeeld het Artu Napoli spul wat? zit hier een brand store in de buurt (hillegersberg).

Ik heb heel lang geleden een truitje gehad van Il Rosso (129 eur uit mijn hoofd) dit was een heel dun truitje, wilde hem eerst terug sturen omdat ik hem te dun vond, maar later al snel mijn favoriete truitje geworden, hij stonk echt naar jute zakken als ik hem met de hand had gewassen, en zag er bij het opdrogen echt niet uit, maar na heel voorzichtig strijken zat ie echt fantastisch, heb hem 2 jaar kapot gedragen. Geen idee meer welk materiaal dit was.

Ik heb een aantal truitjes van Invidiauomo/Shirts&Cappuccino, die me erg goed bevallen. Goede pasvorm en slijtvast. Ik meen dat ze 80 euro kosten.
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Truien
Reactie #1228 Gepost op: 31 oktober 2013 - 09:23:20
Die SuitSupply truitjes zijn ook vrij aardig, alleen niet echt lang ik weet niet of je ook lang bent?

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1229 Gepost op: 31 oktober 2013 - 16:07:26
Thanks ga zoeken. Ben niet heel lang maar SuSu. Truitjes zijn inderdaad vrij kort vooral na het aantal keer wassen.

Heb net 2 dingetjes van massimo dutti binnen. Perfecte pasvorm. Zou ook graag wat lichtgrijs en caridgans hebben maar die zitten helaas niet in hun collectie. Heb nu extra fine V neck. Helemaal super.