Vraag aan jullie, ik ben aardig slank waardoor al snel iets vrij groot oogt, ik draag in de winter heel vaak van die dunne pullovers meestal zijn dit een beetje van die strechy truitjes die daardoor mooi aansluiten. Ik heb vorig winter seizoen een hele bulk goedkopere truitjes gekocht van merino wol. nu is precies gebeurd waar ik bang voor was. vorm eruit, pluizig en ziet er gewoon nu treurig uit.
Ik wil dus investeren in betere kwaliteit spullen, wat raden jullie aan om naar te kijken?
is bijvoorbeeld het Artu Napoli spul wat? zit hier een brand store in de buurt (hillegersberg).
Ik heb heel lang geleden een truitje gehad van Il Rosso (129 eur uit mijn hoofd) dit was een heel dun truitje, wilde hem eerst terug sturen omdat ik hem te dun vond, maar later al snel mijn favoriete truitje geworden, hij stonk echt naar jute zakken als ik hem met de hand had gewassen, en zag er bij het opdrogen echt niet uit, maar na heel voorzichtig strijken zat ie echt fantastisch, heb hem 2 jaar kapot gedragen. Geen idee meer welk materiaal dit was.