Auteur Topic: Het seksleven van de schoen  (22833 keer gelezen)

guest45

• Gast
Het seksleven van de schoen
Reactie #45 Gepost op: 10 februari 2005 - 23:07:22
gelukkig pas ik me op school nu ook aan met mijn puma's en g-star truitjes :roll:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #46 Gepost op: 10 februari 2005 - 23:09:32
Citaat van: "FFW"
Ik heb nog nooit mooie van bommels gezien, (alhoewel ik had in groep acht wel aardige groen met bruine brogues) dus om dit nu toe te spitsen op brogues vind ik onterecht.

Doe ik, omdat iedereen daar mee loopt.

Jason

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 11 februari 2005 - 17:47:51
in een slank gesneden purple label ribbroek icm met een roze slankgesneden overhemd en donkerblauwe instappers zou ik me graag vertonen hoor, ralph lauren of niet.

guest45

• Gast
Reactie #48 Gepost op: 12 februari 2005 - 01:44:29
nee...ribbroeken zitten ontzettend lekker maar ik vind ze gewoon te ouwbollig..sorry...draag ze wel hoor (training, hardlopen, mtb, etc etc :lol: )

HotFudge

• Gast
Reactie #49 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:29:41
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Vodka"
Maar even serieus nu, opde middelbare school wil je toch niet met vB brogues lopen :?

Vind ik niet echt teken van stijl, eerder een teken van vroeg-oud
Precies, echt een verschrikking. Nou komen die 'studenten van Bommel brogues' mijn neus ook uit. Kan geen enkele student dan iets orgineels bedenken?

:roll: Ooit eens over nagedacht dat er een hele traditie/theorie achter het dragen van brogues kan zitten?  :roll:  :-#

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #50 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:34:36
Citaat van: "HotFudge"
Maar even serieus nu, opde middelbare school wil je toch niet met vB brogues lopen :?

Precies, echt een verschrikking. Nou komen die 'studenten van Bommel brogues' mijn neus ook uit. Kan geen enkele student dan iets orgineels bedenken?

:roll: Ooit eens over nagedacht dat er een hele traditie/theorie achter het dragen van brogues kan zitten?  :roll:  :-#

Tuurlijk zit dat er allemaal achter. Maar dat is al lang geleden, dat moet toch eens anders kunnen.

HotFudge

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:35:13
Hm als je weet wat de theorie is... is het best wel logisch eigenlijk :D

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #52 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:36:33
Hm als je weet wat de theorie is... is het best wel logisch eigenlijk :D

Praat mij eens bij.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #53 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:37:07

Nu je het toch over brogues heb,gisteren was ik nog even in leiden en heb er nog wat rond gelopen.Ik heb nog nooit zoveel suede brogues gezien als gisteren ze waren niet te tellen.Kennelijk een standaard uitrusting bij de heren studenten aldaar.Enig plus punt er liepen veel leuke studentes rond waarvan ik met een paar aan de praat raakte Ja Chris dit overkomt mij ook weleens.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #54 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:41:04
Citaat van: "gusto napolitano"
Nu je het toch over brogues heb,gisteren was ik nog even in leiden en heb er nog wat rond gelopen.Ik heb nog nooit zoveel suede brogues gezien als gisteren ze waren niet te tellen.Kennelijk een standaard uitrusting bij de heren studenten aldaar.Enig plus punt er liepen veel leuke studentes rond waarvan ik met een paar aan de praat raakte Ja Chris dit overkomt mij ook weleens.

Klopt, is schoen nummer 1 in Leiden :). Wat heb je gedaan in Leiden als ik vragen mag, gewinkeld?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #55 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:49:12
De powerbook bij iemand gekocht en nog even naar de winkels wezen kijken weinig goeds in herenkleding kunnen ontdekken.Wel erg druk daar in de stad.

HotFudge

• Gast
Reactie #56 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:53:47
Hm ja Leiden is voor suede brogues idd... gelukkig ben ik maar een halve Leienaar... :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #57 Gepost op: 12 februari 2005 - 19:58:06
Niet dat ik er speciaal op let maar het viel me wel erg op hoeveel jongens op een suede brogue liepen.Zal wel van het merk van Bommel zijn.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #58 Gepost op: 12 februari 2005 - 20:03:05
Niet dat ik er speciaal op let maar het viel me wel erg op hoeveel jongens op een suede brogue liepen.Zal wel van het merk van Bommel zijn.

Zou je denken :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #59 Gepost op: 12 februari 2005 - 20:18:21

Zou je denken :lol:
Nou zo aan de stand van de gaatjes in hun schoenen te zien dacht ik van Bommel te herkennen :lol: