Ik heb nog nooit mooie van bommels gezien, (alhoewel ik had in groep acht wel aardige groen met bruine brogues) dus om dit nu toe te spitsen op brogues vind ik onterecht.
Citaat van: "Vodka"Maar even serieus nu, opde middelbare school wil je toch niet met vB brogues lopen Vind ik niet echt teken van stijl, eerder een teken van vroeg-oudPrecies, echt een verschrikking. Nou komen die 'studenten van Bommel brogues' mijn neus ook uit. Kan geen enkele student dan iets orgineels bedenken?
Maar even serieus nu, opde middelbare school wil je toch niet met vB brogues lopen Vind ik niet echt teken van stijl, eerder een teken van vroeg-oud
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Vodka"Maar even serieus nu, opde middelbare school wil je toch niet met vB brogues lopen Vind ik niet echt teken van stijl, eerder een teken van vroeg-oudPrecies, echt een verschrikking. Nou komen die 'studenten van Bommel brogues' mijn neus ook uit. Kan geen enkele student dan iets orgineels bedenken? Ooit eens over nagedacht dat er een hele traditie/theorie achter het dragen van brogues kan zitten? :-#
Hm als je weet wat de theorie is... is het best wel logisch eigenlijk
Nu je het toch over brogues heb,gisteren was ik nog even in leiden en heb er nog wat rond gelopen.Ik heb nog nooit zoveel suede brogues gezien als gisteren ze waren niet te tellen.Kennelijk een standaard uitrusting bij de heren studenten aldaar.Enig plus punt er liepen veel leuke studentes rond waarvan ik met een paar aan de praat raakte Ja Chris dit overkomt mij ook weleens.
Niet dat ik er speciaal op let maar het viel me wel erg op hoeveel jongens op een suede brogue liepen.Zal wel van het merk van Bommel zijn.
Citaat van: "gusto napolitano"Niet dat ik er speciaal op let maar het viel me wel erg op hoeveel jongens op een suede brogue liepen.Zal wel van het merk van Bommel zijn.Zou je denken