Inleiding
In dit topic kun je je inzending plaatsen, ik zal de inzending als deze voldoet aan de regels opnemen in de OP. Later, wannneer de inschrijfronde afgelopen is (20 september 2009) komt er een poll en kunnen we gaan stemmen (van 20 september 2009 tot 20 oktober 2009).
Spelregels:Je kan ιιn inzending doen per categorie, je kan in iedere categorie meedoen mits de schoen in die categorie hoort. Een inzending bestaat uit maximaal 2 foto's van het paar schoenen (beide maximaal 800x600 pixels), maximaal 200 woorden onderbouwing waarom jouw schoen moet winnen [optioneel], de foto's
moeten nieuw zijn en 'uniek', dus foto's opnieuw posten of van websites en weblogs plukken is verboden. Tevens mag je niet met hetzelfde paar schoenen als vorig jaar aan de strijd deelnemen. Met diskwalificatie als straf, jouw inzending doet niet mee in de poll. Klikken mag.
SneakerEen (sport)schoen van leer of canvas met zachte rubberen zolen.
InzendingenIn volgorde van posten:
Leest: beetje van dit, beetje van dat
Stijl: nauwelijks
Verhaal: afgetrapt, opgeknapt, en weer springlevend.
Het leer van deze schoen is zo soepel en zacht dat ik elke keer als ik het aanraak opgewonden raak, of ik nou wil of niet. Men mocht willen dat Pantofolo d'oro nog op deze manier schoenen maakte. De extrabrede lip in de schoen ligt als een hemelse deken op mijn voeten. Ideaal voor trapveldjes, 4-daagsen of kroegentochten.

De inzending voor 2009 : mijn John Lobb Sprint II

Als we het toch over voetballen gaan hebben, dan kan ik ook net zo goed mijn sneakers model soccer van Officine Creative erbij zetten. 

De wedstrijd is al gewonnen, mijn stem is al weg, en niet naar deze favoriete Pantofolo d'Oro exemplaren:

last minute...
Nog laster minute... 

VerzoekBlijf een beetje ontopic en meld je als er problemen zijn bij mij per pm. Ik zal niet meedoen en blijf onafhankelijk.