Citaat van: "Harm"De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.Zijn er hier ook mensen die al maatwerk shirts hebben, en dan toch nog confectie kopen??Ik in ieder geval nooit geen confectie meer!
De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Harm"De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.Zijn er hier ook mensen die al maatwerk shirts hebben, en dan toch nog confectie kopen??Ik in ieder geval ... geen confectie meer!dus altijd confectie
Citaat van: "Harm"De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.Zijn er hier ook mensen die al maatwerk shirts hebben, en dan toch nog confectie kopen??Ik in ieder geval ... geen confectie meer!
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Harm"De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.Zijn er hier ook mensen die al maatwerk shirts hebben, en dan toch nog confectie kopen??Ik in ieder geval ... geen confectie meer!dus altijd confectie oeps...
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Harm"De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.Zijn er hier ook mensen die al maatwerk shirts hebben, en dan toch nog confectie kopen??Ik in ieder geval ... geen confectie meer!dus altijd confectie oeps...Ik schrok al je bent toch geen naturist geworden die dragen toch geen kleding(confectie).
Per 1 september stoppen ze er mee dus nu opheffingsuitverkoop.