Auteur Topic: Jojo Amsterdam  (29752 keer gelezen)

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Jojo
Reactie #60 Gepost op: 08 maart 2005 - 11:16:41
Citaat van: "bracco"
jojo heeft de meest prachtige Kasjmier/zijden sokken van Fedeli!

Mag ik vragen wat je betaald heb voor die sokken?
Sailing, an expensive way to travel for free"

FFW

• Gast
Jojo Amsterdam
Reactie #61 Gepost op: 08 maart 2005 - 14:30:52
Ik ben er net geweest. Helaas niet echt een succes. Ik had 6 paar sokken gekocht waarvan ik dacht dat ze 70%cashmere en 30%zijde waren. Helaas kom ik er net achter dat 3 paar van de 6 niet cashmere maar wol met zijde is. Ik heb ze net gebeld en de mevrouw die mij holp werkte daar pas net en is volgens mij ook niet van oorsprong Nederlands. De communicatie ging dus niet helemaal lekker, kwam er een bteeje op neer dat ik maar beter had moeten opletten. Gelukkig is morgen de eigenaar er weer zal ik het er is met hem over hebben.
Bijdewee, hadden ze wel een paar mooie handgemaakte italiaanse stappers. Helaas niet in mijn maat.

FFW

• Gast
Jojo Amsterdam
Reactie #62 Gepost op: 09 maart 2005 - 18:27:37
Vandaag weer langs geweest en alles is geregeld, heb nu genoeg cashmire sokjes om weer even mee vooruit te komen :P .
Ze hadden ook een paar italiaanse schoenen waarvan ik behoorlijk onder de indruk was. Niet in mijn maat, maar ik zal af en toe zeker even binnenlopen. Ook nog wel een aardig praatje met die vent gemaakt, was dus prima.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jojo Amsterdam
Reactie #63 Gepost op: 07 augustus 2005 - 17:59:54
Liep er vandaag even langs en zag een aantal Santoni schoenen in de etalage liggen waaronder twee laarsjes. Geen idee wat ze kosten en hoe het met de maten zit.
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jojo Amsterdam
Reactie #64 Gepost op: 01 april 2006 - 21:00:35
He he eindelijk vanmiddag daar eens binnen geweest liep er al die tijd pardoes er voorbij.

Jason

• Gast
Jojo Amsterdam
Reactie #65 Gepost op: 01 april 2006 - 21:03:28
En?

Jason

• Gast
Jojo Amsterdam
Reactie #66 Gepost op: 01 april 2006 - 21:03:46
En?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jojo Amsterdam
Reactie #67 Gepost op: 01 april 2006 - 21:07:32
Borrelli hemden alleen grote maten verder nog hemden van Maffeis gezien.Santoni schoenen hadden ze er ook het zijn wel allemaal uitlopende maten die ze daar hebben.Met een beetje geluk kan je er wel wat vinden in je maat.Een leuke winkeltje om er eens rond te kijken.

Jason

• Gast
Jojo Amsterdam
Reactie #68 Gepost op: 28 juni 2006 - 22:06:35
Vandaag geweest, inderdaad leuk om rond te kijken. Ze hebben zijden pantherella's voor 10? euro, verder nog broeken la zetagi in uiteenlopende kleuren en santoni's.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Jojo Amsterdam
Reactie #69 Gepost op: 29 juni 2006 - 09:30:36
Mooi ga ik ook eens kijken, loop er ongeveer tien keer per week langs (ik woon een straatje verderop naast Skins  \:D/ ) maar ben er nog nooit binnengelopen, ziet er toch een beetje shabby uit van buiten met die maffiahoeden in de etalage...
The man with style, is the man who can smile

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Jojo Amsterdam
Reactie #70 Gepost op: 02 juli 2006 - 17:27:52
Net even gekeken, maar helaas geen leuke kousen meer. Wel nog wat Borreli en Isaia overhemden voor EUR 75, in ieder geval in boordmaat 42
The man with style, is the man who can smile

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Jojo Amsterdam
Reactie #71 Gepost op: 27 september 2006 - 13:44:15
De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Jojo Amsterdam
Reactie #72 Gepost op: 27 september 2006 - 13:46:55
Citaat van: "Harm"
De Borelli's gaan nu voor E 98,- weg. Veel grote maten verder eigenlijk niet veel. Heb er een Borelli gekocht, roze visgraat met dubbele machet en zonder bortszak. Was de enige die ze hadden in maat 38.

Zijn er hier ook mensen die al maatwerk shirts hebben, en dan toch nog confectie kopen??

Ik in ieder geval geen confectie meer!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jojo Amsterdam
Reactie #73 Gepost op: 27 september 2006 - 13:53:30
Citaat van: "Migliore"

Zijn er hier ook mensen die al maatwerk shirts hebben, en dan toch nog confectie kopen??

Ik in ieder geval nooit geen confectie meer!

Ik heb niet één confectieshirt. Ik ben meteen begonnen met NvN maatwerk, daarna een paar NT, en nu staan er een stuk of 5 Barba's op het programma...
This, madame, is Versailles.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jojo Amsterdam
Reactie #74 Gepost op: 27 september 2006 - 13:55:50
Citaat van: "Migliore"

Ik in ieder geval nooit geen confectie meer!

Enkel nog maatwerk voor mij.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors