Auteur Topic: Fugato  (10137 keer gelezen)

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Fugato
Reactie #15 Gepost op: 08 oktober 2009 – 09:04:57
Wat me nu opvalt is dat de knopen op de mouw zo hoog zitten, hoog beginnen. Heeft dat een reden en/of een naam?

gokje:
Als de mouwen moeten worden ingekort, hebben ze niet direct een probleem met de knopen.
(nder het motto : regeren is vooruitzien)

Niets zo veranderlijk als de mens

Mediaman

  • Gast
Re: Fugato
Reactie #16 Gepost op: 08 oktober 2009 – 21:15:00
En als dat nou niet nodig is? Moet deze jas nog worden aangepast Stromen?

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eιn miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: Fugato
Reactie #17 Gepost op: 08 oktober 2009 – 21:40:37

Ik zal 'm gebruiken als herfst/lentejas, aangezien het een halfgevoerde jas is. Flannel overigens, in een heel mooie kwaliteit. De afwerking is ook meer dan prima. De pasvorm voor mij is zeer goed. Zelfs de mouwen (meestal te lang) zijn exact op lengte. Ik hoef er niets aan te laten doen. Echt een schitterende jas, ik ga 'm vaak dragen.


Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: Fugato
Reactie #18 Gepost op: 08 oktober 2009 – 21:53:03
Nee, voor mij hoeft 'ie niet aangepast te worden. De mouwen zijn voorbereid om ingekort te worden. Oftewel: de voering loopt niet door, maar de knopen zijn nog niet werkend gemaakt.

Overigens vind ik die knopen eigenlijk helemaal niet "hoog" beginnen.

Oh, en Cambiare, ik zag nog een lichtbruine visgraat en ik meen ook een donkerblauwe versie gezien te henne.

Cambiare

  • Gebruiker
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Re: Fugato
Reactie #19 Gepost op: 08 oktober 2009 – 23:17:43
Nee, voor mij hoeft 'ie niet aangepast te worden. De mouwen zijn voorbereid om ingekort te worden. Oftewel: de voering loopt niet door, maar de knopen zijn nog niet werkend gemaakt.

Overigens vind ik die knopen eigenlijk helemaal niet "hoog" beginnen.

Oh, en Cambiare, ik zag nog een lichtbruine visgraat en ik meen ook een donkerblauwe versie gezien te henne.

Dank u, daarnet komende uit Dendy nog even in de etalage gekeken, alleen die grijze hing in de etalage. Binnenkort die andere kleuren proberen. Lichtbruine visgraat? Sounds interesting.

Mediaman

  • Gast
Re: Fugato
Reactie #20 Gepost op: 09 oktober 2009 – 08:20:10
Nee, voor mij hoeft 'ie niet aangepast te worden. De mouwen zijn voorbereid om ingekort te worden. Oftewel: de voering loopt niet door, maar de knopen zijn nog niet werkend gemaakt.

Overigens vind ik die knopen eigenlijk helemaal niet "hoog" beginnen.

Oh, en Cambiare, ik zag nog een lichtbruine visgraat en ik meen ook een donkerblauwe versie gezien te henne.

Duidelijk, geen verdere vragen en veel draagplezier van de jas. :)

Chiffre

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Fugato
Reactie #21 Gepost op: 03 oktober 2013 – 13:10:48
Bijna 4 jaar na de laatste post een reactie over Fugato:

Bij Bob Lammers in Den Bosch afgelopen februari een Fugato pak gekocht. Het moest wel nog wat versleuteld worden maar het draagt erg prettig, erg licht. 2,5 knoop, dunne schouders met mooie mouwaanzet. Enig nadeel vind ik dat de knopen op de mouw niet 'levend' zijn. Zal proberen wat foto's op het web te krijgen.

Ben er wel over te spreken maar heb geen zin om hiervoor naar Den Bosch of Den Haag af te reizen, via internet vind ik weinig andere adressen. Iemand bekend met een verkoper van het merk in bijv. Utrecht of Amsterdam?


Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Fugato
Reactie #22 Gepost op: 04 oktober 2013 – 18:28:29
Toevallig vandaag weer mijn Fugato jas aangehad. Los jasje hangt maar in de kast te hangen trouwens, morgen maar weer eens aandoen. Nergens verder gezien.

Henley

  • Gebruiker
  • Berichten: 572
    • Bekijk profiel
Fugato
Reactie #23 Gepost op: 14 oktober 2013 – 20:44:12

Sandwedge

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
Fugato
Reactie #24 Gepost op: 15 oktober 2013 – 19:31:38
@Chiffre
De donkerblauwe gekocht? Had ik ook aan en niet gekocht.....spijtspijspijt.
P.G. Wodehouse: “To find a man's true character, play golf with him.”