Auteur Topic: Miami  (2113 keer gelezen)

Samuel

  • Gebruiker
  • Berichten: 596
    • Bekijk profiel
Miami
Gepost op: 28 juni 2009 – 20:01:57
Na de fijne tips in het Curacao topic ook graag advies gevraagd voor Miami. Iemand tips?

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Miami
Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2009 – 20:34:43
Je kunt een pak gaan kopen bij Brioni Clothing; 9700 Collins Ave; Miami Beach, FL   :mrgreen:
cyka blyat

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Miami
Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2009 – 21:26:20
Heb geen advies op sartoriaal gebied.

Wel ik je kan aanraden is om de keys af te rijden en uiteindelijk bij key west uit te komen en daar een beetje aan sightsseing te doen.

Ook kan ik je een boat tour op de everglades aanraden, erg vermakelijk en leuk! (Ik kan helaas het adres niet meer vinden waar ik was Het was een minder commercieel bedrijf waar meer met mensen met liefde voor de everglades en de alligators werkten. Als ik het toch nog vind laat ik het je weten.)

Een boat tour langs alle huizen van de sterren die op star island wonen is ook geinig om te doen.


De verschillende shopping malls vond ik ook altijd leuk om doorheen te lopen en ook wel even fijn om uit de hitte te zijn..:)

Laatst bewerkt op: 28 juni 2009 – 21:28:19 door Orno
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Samuel

  • Gebruiker
  • Berichten: 596
    • Bekijk profiel
Re: Miami
Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2009 – 23:14:22
Je kunt een pak gaan kopen bij Brioni Clothing; 9700 Collins Ave; Miami Beach, FL   :mrgreen:

Een brioni pak zit er momenteel helaas niet in ;)

Heb geen advies op sartoriaal gebied.

Wel ik je kan aanraden is om de keys af te rijden en uiteindelijk bij key west uit te komen en daar een beetje aan sightsseing te doen.

Ook kan ik je een boat tour op de everglades aanraden, erg vermakelijk en leuk! (Ik kan helaas het adres niet meer vinden waar ik was Het was een minder commercieel bedrijf waar meer met mensen met liefde voor de everglades en de alligators werkten. Als ik het toch nog vind laat ik het je weten.)

Een boat tour langs alle huizen van de sterren die op star island wonen is ook geinig om te doen.


De verschillende shopping malls vond ik ook altijd leuk om doorheen te lopen en ook wel even fijn om uit de hitte te zijn..:)

Bedankt voor je post Orno. De Everglades stond sowieso al op het programma dus mocht je het adres vinden, laat maar horen.

Mediaman

  • Gast
Re: Miami
Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2009 – 23:45:09

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Re: Miami
Reactie #5 Gepost op: 30 augustus 2009 – 12:52:52
Als je een beetje buiten Miami gaat kijken richting Palm beach oid vind je Maus & Hoffman een van de betere winkels in de VS.  Het is het niet waard om er speciaal voor naar Florida te vliegen maar als je er toch bent is een kijkje daar het wel waard.

http://mausandhoffman.com/
Return to innocence...

Jay

  • Gebruiker
  • Berichten: 248
    • Bekijk profiel
Re: Miami
Reactie #6 Gepost op: 30 augustus 2009 – 14:59:01
In de recente Villa d'Arte stond een artikel over Miami als design-stad (geen kleding maar interieur en dergelijke, maar toch leuk om te lezen). In het centrum schijnt een nieuw design buurtje in opkomst te zijn met leuke shops en restaurantjes.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Miami
Reactie #7 Gepost op: 30 augustus 2009 – 17:22:36
Miami City of Miami Beach? Dat scheelt namelijk nogal wat...