Auteur Topic: [Schoenen] Bloedvlek op schoen  (2650 keer gelezen)

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Schoenen] Bloedvlek op schoen
Gepost op: 04 juni 2009 - 20:33:51
Tot mijn enorm grote schrik kwam ik er zojuist achter dat er een bloedspetter op mijn C&J Monkton terecht is gekomen. Door de hooikoorts wil ik de laatste tijd nog wel eens spontaan een bloedneus krijgen. Helaas kwam ik er pas achter toen de vlek volledig opgedroogd was. Heeft er iemand tips over hoe zo'n vlek het beste te verwijderen?
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Mediaman

• Gast
Re: [Schoenen] Bloedvlek op schoen
Reactie #1 Gepost op: 04 juni 2009 - 21:01:53
Niet zelf klooien, als een speer naar een goede schoenmaker brengen. Ik denk een van de lastigste vlekken in een van de lastigiste materialen, leer neem ik aan. Ik herhaal, NIET zelf klooien.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2 Gepost op: 04 juni 2009 - 21:16:12
Helaas zit ik momenteel in mijn studentenstad terwijl mijn vaste schoenmaker (nr. 4 van Nederland in de vakwedstrijden) in Aalten is. Maar nu die vlek al is ingedroogd zal die ene dag wel niet meer uitmaken lijkt me?
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3 Gepost op: 05 juni 2009 - 11:00:20
Dat denk ik niet, maar je kan voor de zekerheid even je man in Aalten bellen misschien kan hij iets adviseren wat je alvast kan doen om het schoonmaak-proces te bevorderen.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford