Auteur Topic: Suitsupply-schoenen  (133486 keer gelezen)

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #30 Gepost op: 28 juni 2009 – 18:35:40
Met de huidige opklimmende koers van de pond valt dat ook alweer tegen hoor.
Dat maakt natuurlijk niet uit omdat de pricepledge met plal in Maleisische Ringits is. Die staat t.o.v. de Euro redelijk constant.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #31 Gepost op: 28 juni 2009 – 19:38:09
Welke actie bedoel je Jesper? Ik heb deze suede monk laatst ook in mijn handen gehad; zag er goed uit, zeker voor dat geld.

De inmiddels afgelopen actie waarbij je bij aankoop van een pak een paar van deze monkstraps voor een zacht prijsje mag meenemen.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #32 Gepost op: 28 juni 2009 – 19:52:29
Jesper, zet in de titel eens een streepje tussen SuitSupply en schoenen. En snel graag.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #33 Gepost op: 28 juni 2009 – 19:58:07
At your service. Direct de bedrijfsnaam gecorrigeerd.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #34 Gepost op: 28 juni 2009 – 20:10:04
Jesper, bedankt. Ik gokte op de hippe spelling voor de bedrijfsnaam.

Jay

  • Gebruiker
  • Berichten: 248
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #35 Gepost op: 28 juni 2009 – 21:04:05
Hoe zijn je schoenen afgewerkt? Bij de schoen (van mijn broertje) op de foto zijn wat lijmresten te zien, verder ziet het er niet verkeerd uit. Hij heeft gebruik kunnen maken van de actie, ze kostten dus maar zo'n zeven tientjes, en dan is de prijs-kwaliteitverhouding heel goed. Voor de normale prijs zou ik denk ik doorsparen voor Crockett & Jones of iets dergelijks. Ik vind bijvoorbeeld de gesp van deze schoen niet mooi.

Ze staan momenteel in Eindhoven, ben zelf terug bij mijn ouders. Zal binnenkort inspecteren/fotograferen, maar terugbrengen doe ik toch niet meer (ben er overigens nog niet Hypo-style mee uitgegaan), ik ben er namelijk zeer content mee. Met goed onderhoud hoop ik er een flinke tijd mee te doen.

Heb naar aanleiding van het eerste commentaar hier echt een uur in SuSu Maastricht gestaan: schoenen aan de voet, lopen, spiegels, bestuderen. Ik kon op mijn paar eigenlijk niks aanmerken qua afwerking, ging overigens met niet al te hoge verwachtingen daarheen en was (net als een aantal anderen hier) verrast door de zool.

Via Pediwear een C&J voor 220 euro is aantrekkelijk, maar is toch flink wat geld. Ergens heb ik voor deze schoen geopteerd, met de gedachte dat nu een C&J/Santoni er waarschijnlijk toe leidt dat ik niet meer terug wil. En dat wordt me als student te duur, het blijft hobby ;).

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #36 Gepost op: 01 december 2009 – 00:36:36
De su่de blauwe chukka boot, samen met de andere su่de Suitsupply schoenen, zijn verlaagd in prijs naar € 129.

Hoe is de kwaliteit van deze schoenen? Is het su่de van een degelijke kwaliteit en zien ze er nog representatief uit na een degelijk aantal draag beurten?

Laatst bewerkt op: 01 december 2009 – 00:44:32 door Mitchell

Adrem

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.055
  • mnml
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #37 Gepost op: 01 december 2009 – 00:44:14
Wel mooie schoen hoor. Bijna letterlijk een kopie van de suede Santoni's die bv bij Oger ziet?
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

Mad Hatter

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.399
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #38 Gepost op: 01 december 2009 – 01:21:31
Heeren, ik wil de pret niet drukken, daar ik het zelf ook leuke stappers vind (met name de blauwe), maar:
Naar aanleiding van de inmiddels alweer een tijd geleden geposte foto's van de su่de monk ben ik geneigd te geloven dat dat Blake's zijn. De stiknaad onderop de loopzool zit op een vrij grote afstand van de rand van de zool. Dit zou m.i. dus niet zo snel de stiknaad kunnen zijn die de loopzool met een ' welt' verbind.
De stiksels die ik bovenop de rand van de schoen meen te zien komen dus onmogelijk daarop uit, en lijken mij voor de sier. Tevens zie ik vaag een stukje stiksel aan de binnnenzijde van de schoen op foto 4.
Zonder te willen pretenderen de kennis van een schoenmaker te hebben lijkt het erop dat niet alle modellen dus Goodyear zijn...

Hoewel de prijs dan iets minder spectaculair is vind ik het wel mooie schoenen voor het geld.
Laatst bewerkt op: 01 december 2009 – 01:51:53 door Mad Hatter

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #39 Gepost op: 01 december 2009 – 01:44:41
Ik ken iemand die ze hebben geadviseerd om die blauwe suede chukka's bij z'n eerste pak te gaan dragen, een "oh my god" schoot door m'n hoofd. Dat had hij en zelf beter moeten inschatten, en dat hadden ze hem ook bij SuSu wel beter duidelijk mogen maken.
Schoenen zagen er overigens erg cheap uit, hij had overigens al een kleine beschadiging op de neus, de maakwijze, zool, en kwaliteit van het suede waren mijn inziens simpelweg slecht. Maar goed, voor 129 euro...
Laatst bewerkt op: 01 december 2009 – 01:46:34 door Mr.Barry

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #40 Gepost op: 01 december 2009 – 08:24:36
Het zijn de perfecte SuSu schoenen bij de SuSu pakken; niet [te]veel verwachten voor het geld  :!:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Caesarius

  • Gebruiker
  • Berichten: 648
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #41 Gepost op: 01 december 2009 – 09:04:46
For the record: De bootjes zijn inderdaad niet goodyear welted, maar blake stitched. Alleen de hier eerder besproken wholecuts zijn goodyear welted. Er zitten echter wel wat nieuwe modellen aan te komen die dit wel zijn(o.a. dubbel monk in zwart en bruin suede).
Always have a better answer.

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • E้n miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #42 Gepost op: 01 december 2009 – 09:05:48
Van de schoenen bij SuSu zijn alleen de zwarte wholecuts op de goodyear wijze gemaakt. Ik heb zelf de blauwe suede chukka's. Dit omdat ik bij het ruilen van een jasje, niet iets anders kon vinden.

Ik heb toch het jasje, waarvan de stof vreselijk was gaan pillen teruggebracht. Er is serieus naar gekeken en uiteindelijk vonden ze mijn klacht duidelijk en gegrond. Ik kon voor het aankoopbedrag in de winkel spullen uitzoeken. Top service. Moet aangeven dat ik in SuSu Arnhem erg prettig geholpen ben.

Het zijn geen top schoenen qua maakwijze, maar voldoen prima voor hetgeen ik ze gebruik(namelijk er 1 keer per 2 a 3 weken op lopen). Het model vind ik wel vele malen mooier in het echt dan op de foto. Op verzoek wil ik wel foto's plaatsen.

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #43 Gepost op: 01 december 2009 – 09:43:10
Ben ook aan het twijfelen over de blauwe boots. Zien er zeker prima uit in het echt. En natuurlijk zijn dit blakes: dat is de Santoni-variant ook. Geen geld voor dit schoentje, ben alleen aan het twijfelen of ik ze wel ga dragen  :-k

TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • E้n miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #44 Gepost op: 01 december 2009 – 09:50:12
Prima met een witte/creme/rode broek.