Lijkt op de foto ook wel op voedselmot, maar zou t zekere voor het onzekere nemen met jouw garderobe
Ik zou alles buitengooien een nachtje
Is voor mij ook de reden om een beetje te minderen met geld investeren in mijn garderobe. Een tijdje terug in mijn Attolini pak van 3 maanden oud een 'heelijk' gaatje gevonden.
Het lijkt erop dat ik die rookbommen nodig ga hebben, ik heb goed aan preventie gedaan.Maar enige bewoners in hetzelfde huis niet, hele sokkenla is vergeven van de motten. Dus heb dit maar gekocht: https://www.epicurean420.nl/nl-4930-Smoke-bomb-400m3Gelijk twee van die bommetjes besteld, verzendkosten iets van 9eu ong. Viel allemaal wel mee, beetje sketchy site, maar volgens mij wel legit.
dank je Lou, lang gezocht maar niets kunnen vinden. Als je ons op de hoogte wil houden of het werkt: graag!
Zoals gezegd sketchy website, dus moet uberhaupt even kijken of er iets geleverd gaat worden, ik laat het wel weten tzt.
Zoals gezegd sketchy website, dus moet uberhaupt even kijken of er iets geleverd gaat worden, ik laat het wel weten tzt. Ha Loe, heb je al iets ontvangen?
Door het winter weer is het pakketje wat vertraagd, hoop het spul morgen binnen te krijgen. Hou jullie op de hoogte.