Auteur Topic: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?  (133051 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Wazzup :D

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Er komt weer leven in dit topic Carwo.

Ja fijn, Gusto. Zou zonde zijn als het onderwerp ondergesneeuwd raakt.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ja fijn, Gusto. Zou zonde zijn als het onderwerp ondergesneeuwd raakt.
Leugens, list en bedrog.

Arthur Dent

• Gebruiker
  • What's the story?
    • Bekijk profiel
Hmm, mijn inziens kan een opvallende boord best (uiteraard niet de foeilelijke varianten die 'adrem' heeft geplaatst). Maar misschien is mijn kledingstijl ook nog niet helemaal SF verantwoord... Ik zal morgen even een probeersel plaatsen, kunnen jullie weer verder branden ;).

/edit
Ik zie dat ik in de haast het jasje niet goed heb aangetrokken, maar het gaat om het idee van het shirt natuurlijk. Brand maar los!

Laatst bewerkt op: 22 december 2009 - 11:51:36 door JasperH
"A well-tied tie is the first serious step in life."
- Oscar Wilde

Diederick

• Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvo
Reactie #169 Gepost op: 22 december 2009 - 12:06:05
Het kan natuurlijk de lens van de camera zijn, maar ehhh dat jasje is wel erg kort op de arm. Ik denk dat het uitgangspunt voor deze combo "niet strak" was. Daarbij muliti-color schoen en ruitjes broek maakt het wel een beetje Villa Kakelbond. Maar je hebt gelijk, in deze combo valt het shirt niet meer zo op.

Ergo: Not my cup of tea

Chrz!

D.
Laatst bewerkt op: 22 december 2009 - 12:12:57 door Diederick

Arthur Dent

• Gebruiker
  • What's the story?
    • Bekijk profiel
Dat is wat ik al vermeld, jasje niet goed aangetrokken in de haast. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de rechter bovenarm. Daar wappert een heel stuk stof. als ik het jasje goed aantrek heb ik nog ongeveer 2cm mouw van het shirt zichtbaar.

/edit
Ik zal er vanavond nog 1 maken maar dan alles netjes aangetrokken.
Laatst bewerkt op: 22 december 2009 - 12:13:04 door JasperH
- Oscar Wilde

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Dat is wat ik al vermeld, jasje niet goed aangetrokken in de haast. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de rechter bovenarm. Daar wappert een heel stuk stof. als ik het jasje goed aantrek heb ik nog ongeveer 2cm mouw van het shirt zichtbaar.

/edit
Ik zal er vanavond nog 1 maken maar dan alles netjes aangetrokken.

Bij een shirt met dergelijke boord, mogen best de mouwen te kort, de broek te strak, de kleuren te fel, de schoenen te puntig enz. enz. zijn. Als je het doet, doe het dan goed!

Voor de duidelijkheid: op de foto zijn niet de broek te strak, de kleuren te fel en de schoenen te puntig. Dus er is nog ruimte voor verbetering.
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Diederick

• Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvo
Reactie #172 Gepost op: 22 december 2009 - 12:57:58
Beste Jasper,

Ik zit ook een beetje te muggeziften. Het is gewoon niet helemaal mijn smaak. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, stijlvol of niet!

Mijn persoonlijke smaak is wellicht wat saai voor anderen. Persoonlijk zie ik meer in lelie steekjes voor de buttons i.p.v. een kruissteek ect

Drie boordknoopjes is gewoon voor mij een beetje over de top. Voor het shirt is de rest best smaakvol.

Grtz!

Happy X-Mas

D.

Arthur Dent

• Gebruiker
  • What's the story?
    • Bekijk profiel
Ik ben me er ook van bewust dat mijn manier van kleden nog iets te met-de-mode-meegaand is voor dit forum. Maar toch vind ik het leuk om me erin te mengen en jullie standpunt te lezen.
- Oscar Wilde

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #174 Gepost op: 22 december 2009 - 13:21:26
@ Jasper -- ik ben zo vrij geweest om je foto naar 'Wat dragen de heren vandaag' te verplaatsen. Ik heb namelijk erg veel moeite met wat ik allemaal in dit topic zie, en denk dat anderen dit topic ook schuwen. Vind je outfit wel leuk om even verder over te discussieren, aldaar.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #175 Gepost op: 22 december 2009 - 13:32:49
Leuk, die groene muur.
Respect the beard

Kravata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #176 Gepost op: 23 december 2009 - 17:13:27
Wil je die foto weghalen? Ik heb op die foto trouwens bewust voor een rustige backdrop voor de shawl gekozen, en de shawl zelf is kledingstuk en accessoire tegelijk. Dat ziet waarschijnlijk niet iedereen meteen, maar er zit bij mij altijd een enorme filosofie achter, terwijl ik tegelijkertijd volledig op mijn intuïtie af ga. Gek is dat, hè?

lol meen je dat echt. Ben jij die fashionho.. van rtl? Mijn fashion tip voor jou; trek alsjeblieft wat aan wat bij je lichaam past, want met zo'n pens kunnen die shirtjes/v-shirtjes echt niet.

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Reactie #177 Gepost op: 23 december 2009 - 17:22:19

Dit topic moet echt weg nu.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Reactie #178 Gepost op: 23 december 2009 - 17:30:30

Dit topic moet echt weg nu.

Of samenvoegen met humor.
Dan krijgt dat misschien wat meer aandacht.
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hmm, mijn inziens kan een opvallende boord best (uiteraard niet de foeilelijke varianten die 'adrem' heeft geplaatst). Maar misschien is mijn kledingstijl ook nog niet helemaal SF verantwoord... Ik zal morgen even een probeersel plaatsen, kunnen jullie weer verder branden ;).

/edit
Ik zie dat ik in de haast het jasje niet goed heb aangetrokken, maar het gaat om het idee van het shirt natuurlijk. Brand maar los!

Ik zou die broek vervangen door een lichtgrijze broek of dezelfde kleur als je jasje.
Quotidie potest esse ultimo die