Auteur Topic: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?  (133034 keer gelezen)

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ja, ik moet soms ook even m'n hoofd leegmaken voordat ik op een nieuwe creatie kom.

Ik heb het gevoel dat deze thread gaat ontsporen....

Terug ontopic graag. Het is de bedoeling kermisshirts de grond in te trappen. Wees creatief. Go.  :mrgreen:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Gusto en ik hebben het gewoon gehad met effen wit en lichtblauw. Kijk eens naar alle mogelijkheden! Laat je vooroordelen varen en ga ervoor; er gaat een wereld voor je open! Give in!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Gusto en ik hebben het gewoon gehad met effen wit en lichtblauw. Kijk eens naar alle mogelijkheden! Laat je vooroordelen varen en ga ervoor; er gaat een wereld voor je open! Give in!

Het wordt tijd dat jij eens met fotoshop aan de slag gaat, zodat je ons deelgenoot kan maken van jouw wilde shirtideeën. Je gaat helemaal los in dit topic. :P

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ik voel op dit moment een neiging richting maritiem, of misschien Toscaans; een beetje koloniaal ook misschien, met wat oosterse invloeden. Maar pin me er niet op vast, want het kan morgen weer anders zijn; dat ik dan ontzettend zin heb in urban. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de accessoires! Daar maak of breek je je creatie mee.

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvo
Reactie #154 Gepost op: 26 november 2009 - 18:50:32
Aldus Bastiaan..
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Wil je die foto weghalen? Ik heb op die foto trouwens bewust voor een rustige backdrop voor de shawl gekozen, en de shawl zelf is kledingstuk en accessoire tegelijk. Dat ziet waarschijnlijk niet iedereen meteen, maar er zit bij mij altijd een enorme filosofie achter, terwijl ik tegelijkertijd volledig op mijn intuïtie af ga. Gek is dat, hè?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvo
Reactie #156 Gepost op: 26 november 2009 - 20:46:27
Ik denk dat die filosofie later pas komt om je intuïtie te rechtvaardigen....

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jullie kijken dwars door me heen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Okee, D.. Voor eens en altijd, mag dit topic nu voorgoed in de shredder?

Where's a Sergio when you need one?

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Reactie #159 Gepost op: 06 december 2009 - 11:35:56
De laatste keer dat ik Google gebruik om een overhemd te zoeken.. Dichtttt dit topic!

To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
hahaha die onderste doet het hem helemaal :)

wat was je zoekopdracht ? Lelijke schreeuwerige hemden   :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

[plaatjes]

#-o :shock:

Tom | .IT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #162 Gepost op: 20 december 2009 - 23:53:58
De laatste keer dat ik Google gebruik om een overhemd te zoeken.. Dichtttt dit topic!

Oef... (excuses voor deze nuttige bijdrage).

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Er komt weer leven in dit topic Carwo.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sterf topic!! Sterf!! :evil: