Auteur Topic: Mijn trouwpak  (738028 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2805 Gepost op: 25 juli 2018 - 18:18:40
Daar heb je een punt. Fleece vest dan.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2806 Gepost op: 25 juli 2018 - 18:19:22
Ik zou er gewoon vanaf zien. Ook van het maatwerk.

DrTweed

• Gebruiker
  • “I am not young enough to know everything.”
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2807 Gepost op: 25 juli 2018 - 18:30:19
Vertel eens iets over die ‘omstandigheden’.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2808 Gepost op: 25 juli 2018 - 18:48:11
martha ist schwanger
live and let die

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Mijn trouwpak
Reactie #2809 Gepost op: 25 juli 2018 - 18:53:40
Wat doen we weer lollig. Deze kerel wil gewoon geholpen worden. :|

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2810 Gepost op: 25 juli 2018 - 19:33:49
Nou help dan. Jij weet hoe het hoort.

Pinacolada

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2811 Gepost op: 25 juli 2018 - 20:06:00
Ik zou er wel van uit durven gaan dat ze kwaliteit afleveren bij het meten + maken, Oger zal toch niet zomaar zijn naam er aan verbinden. Lijkt me bovendien beter dan de andere opties. Ik zou vooral goed nadenken wat je absoluut niet fijn vindt en dat goed bespreken bij het meten, anders krijg je straks een te strak pak oid wat je niet fijn vindt op je trouwdag.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2812 Gepost op: 25 juli 2018 - 20:26:25
Neem gewoon de gok met maatwerk, het is maar voor iets onbenulligs als je trouwdag. Geeft niks als ze een paar dagen te laat zijn.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2813 Gepost op: 25 juli 2018 - 20:29:09
Ik vind het opvallend dat "OGER by Atelier Munro" het in vier weken kan en Oger niet, want dat is gewoon Munro (voor veel lijnen) - tenzij ze dat allemaal naar het 'atelier' verplaatst hebben. Maar als "Oger by Atelier Munro" de enige optie is, dan heb je je antwoord eigenlijk al.

Nu ik even op die website kijk, is "OGER by Atelier" niet MTO, made to order, in plaats van MTM, made to measure? Als ik zie dat ze '6 pasvormen' aanbieden dan riekt het daar wel naar, ondanks de suggestie van maatwerk ('laat je opmeten').

Ik denk eigenlijk dat je best optie dan Suit Supply mix & match + vermaakwerk is. Niet optimaal. Maar 4 weken voor je huwelijk is dan ook rijkelijk laat.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2814 Gepost op: 25 juli 2018 - 20:30:33
Heb wel een beetje ervaring met maatwerk van verschillende clubs. Zou met geen enkele het risico durven nemen van leveren binnen vier weken.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2815 Gepost op: 25 juli 2018 - 20:31:39
Nee, mee eens.

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2816 Gepost op: 25 juli 2018 - 22:53:48
Heb wel een beetje ervaring met maatwerk van verschillende clubs. Zou met geen enkele het risico durven nemen van leveren binnen vier weken.
Eens. Broertje stond letterlijk in dag te voren nog te klooien. Bij gerenommeerde tent.

ReSa

• Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2817 Gepost op: 25 juli 2018 - 23:11:05
Snelle hulp, dank heren!

Ik dacht zelf inderdaad aan tweedelig light to mid-grey en zeker geen witte das :)
En die omstandigheden zijn wat verdrietig, laat ik het daar bij houden.

@Mikey Fuoco: Ik snap helemaal wat je zegt en dat maakt me ook zenuwachtig, maar de medewerkers zijn wel heel stellig en beloven dat ze die termijn gaan halen. Het gekke is dat ze er een spoedorder van zeggen te maken waardoor het pak er zelfs een week voor de trouwdatum zou zijn, dus binnen 3 weken van fit to finish.

De website heeft het inderdaad over DYO, maar ik heb er specifiek naar gevraagd en ze bieden daarnaast ook 'volledig maatwerk'.

Ik heb al bij SuSu voor de Mix&Match opties gekeken, maar donkergrijs en navy zijn niet echt de beste opties.
Bij welke andere zaken hebben ze Mix&Match opties, misschien in iets lichtere grijs/blauwtinten? Tips?

Als niet anders zou Plan A OabyM kunnen zijn en als het de beloofde week ervoor niet binnen is, bij een Mix&Matcher binnenstappen. Ik mag aannemen dat bij SuSu in de randstad voldoende voorraad van Mix&Match is en ik heb nooit langer dan 2 dagen hoeven wachten voor aanpassingen.

Of denk ik te optimistisch?

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2818 Gepost op: 25 juli 2018 - 23:12:38
Volgens mij heb je een goed plan

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2819 Gepost op: 25 juli 2018 - 23:17:32
Als ze drie weken garanderen, prima toch. Zou ik dat doen maar als het ze niet op tijd kunnen leveren zullen ze met een passend en gelijkwaardig alternatief moeten komen.

Heb geen ervaring met mix & match, misschien even wat rondbellen waar ze een beetje voorraad hebben.