Auteur Topic: [Webstore] Pediwear  (37994 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Pediwear
Reactie #76 Gepost op: 28 september 2009 - 15:56:29
kreeg deze email vandaag:

The PLAL price for the Monkton is £220.00, plus £21.00 shipping, = £241.00 in total.  We would be pleased to offer the Monkton at £228.95, representing a 5% discount on the PLAL price.

Should you wish to order this style, please use the normal "add to basket" method, and in the comments section add a note of this price, stating that it has been agreed.  We will then manually amend your order cost accordingly.

Trust that the above is helpful, and that we may be of further assistance to you in the future.

Meanwhile thank you for your interest in our company.

Laatst bewerkt op: 28 september 2009 - 16:07:16 door Patrick Bateman
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #77 Gepost op: 28 september 2009 - 16:20:26
Zoals velen al geschreven hebben; prima deal natuurlijk, maar voor ongeveer 35 euro meer heb je handgrade Savile's...
I'm ok with being unimpressive; I sleep better...

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #78 Gepost op: 28 september 2009 - 16:33:01
Zoals velen al geschreven hebben; prima deal natuurlijk, maar voor ongeveer 35 euro meer heb je handgrade Savile's...

Welke handgrade leest is vergelijkbaar met de benchgrade 348 ? (de smalle dus..)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #79 Gepost op: 28 september 2009 - 17:17:31
Persoonlijk past de 337 mij even goed als de 348. Maar je hebt gelijk, als de leest je niet past (of je deze uberhaupt niet mooi vind) dan schiet het alsnog niet op.
Los daarvan komt voor mij de 358 het dichtst in de buurt van de 348, maar daar is (volgens mij) buiten MTO weer geen monk op te vinden.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #80 Gepost op: 28 september 2009 - 18:40:16
De 337 is voorin breder dan 348 en zit mij daarom niet lekker. Vandaar dat ik (wederom) voor een paar benchgrades ga.

225,- GBP kosten ze btw.
Laatst bewerkt op: 28 september 2009 - 20:42:44 door Clay

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #81 Gepost op: 28 september 2009 - 19:28:13
Benchgrades.

emre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #82 Gepost op: 29 september 2009 - 14:14:34
Los daarvan komt voor mij de 358 het dichtst in de buurt van de 348, maar daar is (volgens mij) buiten MTO weer geen monk op te vinden.

Volgens beide heren van SirMax zijn mijn Savile's (polo brown suede) op de (toendertijd vrij nieuwe) 358 leest.

Ik zal proberen mijn Savile's en mijn Selbourne's te vergelijken op een andere manier dan draagcomfort, want de verschillen in gedragen uren en leersoort maakt dit lastig.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #83 Gepost op: 29 september 2009 - 14:20:50
Volgens beide heren van SirMax zijn mijn Savile's (polo brown suede) op de (toendertijd vrij nieuwe) 358 leest.

Dat is interessant, emre. Andere sučdekleur (normaal mink) en andere leest (normaal 337). Foto's zijn welkom, of staan die al ergens? Bij de mijne zijn alleen de gespen mto (zilverkleurig).

HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #84 Gepost op: 29 september 2009 - 15:17:42
Dat zeg ik toch; MTO... (oftewel uit de production catalogue)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #85 Gepost op: 29 september 2009 - 15:51:29
[...]
Dat zeg ik toch; MTO... (oftewel uit de production catalogue)

En ook dat is interessant. Kun je daar als consument aankomen, Hakeem?

HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #86 Gepost op: 29 september 2009 - 16:04:05
Voor zover ik begrepen heb kan je als winkel alle modellen, leesten en kleuren die op de production catalogue staan zelf 'mixen en matchen'. Daar zit volgens mij wel een minimum order aan vast (ik dacht 12 paar in totaal?) maar wellicht dat dit per winkel kan verschillen.
Verder weet ik niet of elke winkel die C&J verkoopt ook toegang heeft tot dit MTO programma, wellicht is daar een bepaalde status aan verbonden...
Goed voorbeeld in deze is de MTO lijn bij http://www.mandbgents.com/crockettandjones/mto/

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #87 Gepost op: 29 september 2009 - 22:12:10
Voor zover ik begrepen heb kan je als winkel alle modellen, leesten en kleuren die op de production catalogue staan zelf 'mixen en matchen'. Daar zit volgens mij wel een minimum order aan vast (ik dacht 12 paar in totaal?) maar wellicht dat dit per winkel kan verschillen.
Verder weet ik niet of elke winkel die C&J verkoopt ook toegang heeft tot dit MTO programma, wellicht is daar een bepaalde status aan verbonden...
Goed voorbeeld in deze is de MTO lijn bij http://www.mandbgents.com/crockettandjones/mto/

Ik hoorde eigenlijk een vergelijkbaar verhaal bij Both Rotterdam.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #88 Gepost op: 06 januari 2010 - 20:34:35
C&J via Plal/Pediwear is nog mogelijk tot februari. Dan stopt P. Lal met de verkoop van C&J via internet/email.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #89 Gepost op: 06 januari 2010 - 21:58:11
Dat is goede info, Velponi.