Auteur Topic: [Webstore] Pediwear  (38000 keer gelezen)

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Pediwear
Reactie #105 Gepost op: 08 maart 2010 - 07:33:35
Weet iemand hoe het met Plal-Pediwear zit? Ik zie dat C&J nog door de Maleisische winkel wordt aangeboden, geldt de price pledge nog steeds of heeft niemand dit recentelijk nog geprobeerd?

Ik heb het 1 - 1.5 week geleden ongeveer nog gedaan. Zonder problemen.

Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 08 maart 2010 - 10:42:50
Het werkt nog gewoon, je kunt ze nog gewoon bestellen of retourneren en een nieuw exemplaar aanvragen.

Helaas is mijn paar Monkton's net met een week vertraagt en krijg ik ze eind maart pas binnen ben ik bang.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #107 Gepost op: 01 november 2010 - 14:35:52
Weet iemand hoe het met Plal-Pediwear zit? Ik zie dat C&J nog door de Maleisische winkel wordt aangeboden, geldt de price pledge nog steeds of heeft niemand dit recentelijk nog geprobeerd?

ik heb weer een verzoekje gestuurd naar pediwear, ben benieuwd of ze het nog doen :-)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 01 november 2010 - 15:07:23
ik heb weer een verzoekje gestuurd naar pediwear, ben benieuwd of ze het nog doen :-)

Ja ze doen het nog, alleen de koers is op dit moment niet zo gunstig, maar toch heb je via Pediwear een lagere prijs en een fijne service.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #109 Gepost op: 01 november 2010 - 16:07:57
ok dank, daar gaat het om
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 10 november 2010 - 14:15:00
schoenen zijn onderweg: hallam in zwart voor bijna 250 pond :-)

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 10 november 2010 - 14:18:34
schoenen zijn onderweg: hallam in zwart voor bijna 250 pond :-)

Gefeliciteerd! Maar, kon je die via de Price Pledge niet nog iets goedkoper krijgen? Mijn berekening komt op £ 228,95 na de PLAL-constructie en aftrek van 5% korting.

Prachtige schoen!

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 10 november 2010 - 14:21:31
nee komt nog 21 pond verzendkosten bij.... zie onder

Dear Mr [Bateman]

Thank you for your e-mail.

We will always honour our price pledge.

The PLAL price for the Hallam is £240.00, plus £21.00 shipping  = £262.00 in total.  We would be pleased to offer the Hallam at £248.90, representing a 5% discount on the PLAL price.

Should you wish to order this style, please use the normal "add to basket" method, and in the comments section add a note of this price, stating that it has been agreed.  We will then manually amend your order cost accordingly.

Trust that the above is helpful, and that we may be of further assistance to you in the future.

Meanwhile thank you for your interest in our company.

Regards

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 10 november 2010 - 14:23:21
ik heb trouwens een breedte maat besteld "f" in plaats van "e". ben benieuwd of dat nog beter gaat bevallen...

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 10 november 2010 - 14:25:47
nee komt nog 21 pond verzendkosten bij.... zie onder

Dear Mr [Bateman]

Thank you for your e-mail.

We will always honour our price pledge.

The PLAL price for the Hallam is £240.00, plus £21.00 shipping  = £262.00 in total.  We would be pleased to offer the Hallam at £248.90, representing a 5% discount on the PLAL price.

Should you wish to order this style, please use the normal "add to basket" method, and in the comments section add a note of this price, stating that it has been agreed.  We will then manually amend your order cost accordingly.

Trust that the above is helpful, and that we may be of further assistance to you in the future.

Meanwhile thank you for your interest in our company.

Regards

Duidelijk! Geniet van je schoen, vind de Hallam nog steeds prachtig.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 10 november 2010 - 21:14:39
Nou, en dan blader je zo'n stijlforum weer eens door om te zien of de Hollander er al iets meer van begrepen heeft en dan kom je een sujet Bateman tegen, naar ik me herinner een ijdele sadistische moordenaar waar ik niet graag mee geassocieerd zou worden, en deze nick van Bateman dingt een tientje af op schoenen die al drie keer niks kosten, want in Maleisie zijn ze nog een tientje goedkoper.
Laat ik zeggen, het origineel waaraan je je blijkbaar graag spiegelt zou het anders gedaan hebben. Tot zover.
live and let die

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 10 november 2010 - 22:12:31
Nou, en dan blader je zo'n stijlforum weer eens door om te zien of de Hollander er al iets meer van begrepen heeft en dan kom je een sujet Bateman tegen, naar ik me herinner een ijdele sadistische moordenaar waar ik niet graag mee geassocieerd zou worden, en deze nick van Bateman dingt een tientje af op schoenen die al drie keer niks kosten, want in Maleisie zijn ze nog een tientje goedkoper.
Laat ik zeggen, het origineel waaraan je je blijkbaar graag spiegelt zou het anders gedaan hebben. Tot zover.

Ah, oke.
Always have a better answer.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 11 november 2010 - 09:52:36

vergeet de invoerrechten en omzetbelasting niet (die je ook nog moet betalen als je uit Maleisie importeert - uit de UK overigens niet).
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-02.html#P57_4968
en verder: vooral doorgaan Wolfje  =D>

edit: toevoeging (die je ook nog moet betalen als je uit Maleisie importeert - uit de UK overigens niet)
Laatst bewerkt op: 11 november 2010 - 10:06:10 door Patrick Bateman

guest45

• Gast
Reactie #118 Gepost op: 11 november 2010 - 09:58:49
UK is toch een EU land?

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 11 november 2010 - 10:06:44
zie mijn edit