Auteur Topic: Ogér  (1127259 keer gelezen)

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Oger
Reactie #2925 Gepost op: 15 juli 2012 - 22:37:09

Wat verkopen ze niet. Het zijn volgers, geen creativiteit of eigen ideeën.

Ik vind dit wel erg kort door de bocht hoor, misschien voor ons op dit forum weinig nieuwe merken. Maar voor het gros van de Nederlanders zijn zij wel degelijk vooruitstrevend..

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2926 Gepost op: 15 juli 2012 - 22:38:51
Pauw light.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #2927 Gepost op: 15 juli 2012 - 22:40:54
Ik vind dit wel erg kort door de bocht hoor, misschien voor ons op dit forum weinig nieuwe merken. Maar voor het gros van de Nederlanders zijn zij wel degelijk vooruitstrevend..

Sf-ers dienen zich niet aan het gros der Nederlanders te spiegelen. Dan kunnen we ook meteen stoppen met schoenen poetsen, pakken tijdig stomen, etc.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2928 Gepost op: 15 juli 2012 - 22:49:17
Pauw light.

Pauw + 5 jaar verder  = Oger.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2929 Gepost op: 15 juli 2012 - 22:58:26
Pauw + 5 jaar verder  = Oger.

Pouw en Oger.....

Tja, Beiden zijn winkelketens die te duur zijn in mijn optiek.
Dat is één van de redenen waarom ik sowieso niet vaak meer in NL koop, of laat maken.

Er wordt door beiden een spelletje gespeeld van prijs is status en merk is status. Ik doe daaraan dus niet mee.

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2930 Gepost op: 16 juli 2012 - 10:40:05
Pouw en Oger.....

Tja, Beiden zijn winkelketens die te duur zijn in mijn optiek.
Dat is één van de redenen waarom ik sowieso niet vaak meer in NL koop, of laat maken.

Er wordt door beiden een spelletje gespeeld van prijs is status en merk is status. Ik doe daaraan dus niet mee.

Voor een groot deel helemaal mee eens. Af en toe een tripje naar Italie en daar een en ander kopen staat me de laatste paar jaar beter aan. Koop in Nl erg weinig meer. Of het moet echt een buitenkansje zijn. Oger vermarkt het slim, maar daar ga ik niet in mee.
Formerly known as Ruby Tuesday

loladonna

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2931 Gepost op: 16 juli 2012 - 20:16:14
ryann air naar bergamo/milano  verdien je gewoon terug, nooit meer Oger!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2932 Gepost op: 16 juli 2012 - 21:13:26
Moet je wel weten waar je moet kopen.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2933 Gepost op: 16 juli 2012 - 21:57:36
Dat laatste is makkelijk Bogie.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2934 Gepost op: 20 juli 2012 - 13:52:54
Weet iemand eigenlijk hoe het nou precies zit met de RTW-collectie van Oger RED en Oger DFS? Ik heb morgen tussen de bedrijven door wel eventjes tijd om te kijken. Hoewel ik in eerste instantie op zoek ben naar een trouwpak van bijvoorbeeld Caruso, hou ik mijn ogen natuurlijk ook open voor een werkpak voor weinig.

Is Oger RED nu volledig plak en DFS half-canvas?

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2935 Gepost op: 20 juli 2012 - 14:16:28
Weet iemand eigenlijk hoe het nou precies zit met de RTW-collectie van Oger RED en Oger DFS? Ik heb morgen tussen de bedrijven door wel eventjes tijd om te kijken. Hoewel ik in eerste instantie op zoek ben naar een trouwpak van bijvoorbeeld Caruso, hou ik mijn ogen natuurlijk ook open voor een werkpak voor weinig.

Is Oger RED nu volledig plak en DFS half-canvas?

In beginsel klopt dat volgens mij wel, maar ga vooral op je handjes en oogjes af, zou ik zeggen. Zou heb ik onlangs voor weinig een RED-jasje weggekaapt in de sale, dat volgens de verkoper gewoon geplakt was, maar ondertussen zo soepel als een konijn. Mooi stofje ook. DFS vind ik doorgaans iets aan de prijzige kant voor wat het is.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2936 Gepost op: 20 juli 2012 - 14:22:47
In beginsel klopt dat volgens mij wel, maar ga vooral op je handjes en oogjes af, zou ik zeggen. Zou heb ik onlangs voor weinig een RED-jasje weggekaapt in de sale, dat volgens de verkoper gewoon geplakt was, maar ondertussen zo soepel als een konijn. Mooi stofje ook. DFS vind ik doorgaans iets aan de prijzige kant voor wat het is.

Hehe. Die uitdrukking kende ik nog niet.

Ik blijf het een beetje raar en lastig vinden om een jasje tussen de vingers te nemen en proberen het binnenwerk 'los te trekken'. Toen ik in Haarlem was bij de outlet, vond ik RED mooier dan DFS, gek genoeg. Ik vond DFS ook prijzig inderdaad. Het voelde erg stijfjes. De stof was wel mooi bij DFS.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2937 Gepost op: 21 juli 2012 - 19:58:57
Zoals gezegd vandaag langs geweest. Ik ging, met kwaad opzet, gekleed in een simpele jeans, New Balance, shirt en varsity-jack. Het duurde een half uur voordat iemand uberhaubt kwam kijken wat ik met jasjes van Attolini, Caruso en Corneliani aan het doen was. Op een gegeven moment werd ik aangesproken en verder geholpen door Stephen, manager Oger Rotterdam. Ik heb hem eventjes verteld dat ik wel verschil merkte in de service: of ik nu in maatpak kwam in dit kloffie. Hij bood zijn excuses aan en we zijn daarna gezellig aan de slag gegaan.

Weinig in de sale kunnen vinden dat mij aanstond en goed paste. Ik zweef een beetje tussen een maat 50 en een maat 52, zowel bij de broek als bij het jasje. Na een paar pakken van Corneliani, Caruso, Isaia en Attolini aan te hebben gehad, kwam de man met wat nieuwe collectie DFS en Caruso. Gek genoeg zat DFS mij beter dan Caruso.

Bovendien verwonderde de kwaliteit van de DFS-pakken me. Ik heb ooit eerder een paar pakken DFS aangehad en toen vond ik het niets. Het was geplakt, lelijke stoffen en het zat voor geen meter. Dit was zacht, mooi (Ariston S130) en soepel. Ik wilde alleen graag een grijs pak en ik had een mooi blauw pak aan. Grijs was er niet meer in mijn maat, dus dat laat hij overkomen voor aanstaande zaterdag. Daarna hebben we met elkaar gesproken over maatwerk, dus we hebben maar gelijk een afspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag. Kan ik zowel RTW als MTM proberen.

Hoewel ik niks heb gekocht, toch een geslaagde middag. Het DFS-spul viel mij heel erg op, terwijl ik er heel cynisch in zat. Ik weet niet of het half- of full-canvas is. Het binnenwerk hangt er in ieder geval ter hoogte van de revers los in. Geen plak, althans dat ik hoorde en voelde.

427

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2938 Gepost op: 21 juli 2012 - 20:15:04
Zoals gezegd vandaag langs geweest. Ik ging, met kwaad opzet, gekleed in een simpele jeans, New Balance, shirt en varsity-jack. Het duurde een half uur voordat iemand uberhaubt kwam kijken wat ik met jasjes van Attolini, Caruso en Corneliani aan het doen was. Op een gegeven moment werd ik aangesproken en verder geholpen door Stephen, manager Oger Rotterdam. Ik heb hem eventjes verteld dat ik wel verschil merkte in de service: of ik nu in maatpak kwam in dit kloffie. Hij bood zijn excuses aan en we zijn daarna gezellig aan de slag gegaan.

Weinig in de sale kunnen vinden dat mij aanstond en goed paste. Ik zweef een beetje tussen een maat 50 en een maat 52, zowel bij de broek als bij het jasje. Na een paar pakken van Corneliani, Caruso, Isaia en Attolini aan te hebben gehad, kwam de man met wat nieuwe collectie DFS en Caruso. Gek genoeg zat DFS mij beter dan Caruso.

Bovendien verwonderde de kwaliteit van de DFS-pakken me. Ik heb ooit eerder een paar pakken DFS aangehad en toen vond ik het niets. Het was geplakt, lelijke stoffen en het zat voor geen meter. Dit was zacht, mooi (Ariston S130) en soepel. Ik wilde alleen graag een grijs pak en ik had een mooi blauw pak aan. Grijs was er niet meer in mijn maat, dus dat laat hij overkomen voor aanstaande zaterdag. Daarna hebben we met elkaar gesproken over maatwerk, dus we hebben maar gelijk een afspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag. Kan ik zowel RTW als MTM proberen.

Hoewel ik niks heb gekocht, toch een geslaagde middag. Het DFS-spul viel mij heel erg op, terwijl ik er heel cynisch in zat. Ik weet niet of het half- of full-canvas is. Het binnenwerk hangt er in ieder geval ter hoogte van de revers los in. Geen plak, althans dat ik hoorde en voelde.

Mooi dat het nog goed is gekomen. De manager in R'dam is idd een goeie. Aardig en zeer servicegericht.

Gaat DFS MTM nog op tijd lukken?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2939 Gepost op: 21 juli 2012 - 20:19:11

Is toch ook Munro allemaal, Red en DFS.