Auteur Topic: Ogér  (1126949 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #2280 Gepost op: 18 mei 2010 - 19:51:48
Dat geloof ik best maar als ik daar zo kom en om mij heen kijk.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2281 Gepost op: 18 mei 2010 - 20:48:56
Wat je moet onthouden is dat het een soort investering in de toekomst betreft, het binden van klanten die het hogere segment wel waarderen maar (nog) niet kunnen betalen maar zo wel een drempel durven te nemen en later trouwe afnemers van handwerk dienen te worden. Althans naar ogers eigen zeggen, wat ik wel begrijp. Ook is het belangrijk om te weten dat het red-werk niet tussen de isaia hangt maar een eigen afdeling heeft zodat het originele concept en uitstraling niet teloor gaat aan chinese makelij
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mediaman

• Gast
Reactie #2282 Gepost op: 18 mei 2010 - 20:56:03
Als je mannen op een bepaalde leeftijd met je laten kennismaken en aan je kan binden, dan ben je een eind op weg denk ik.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2283 Gepost op: 18 mei 2010 - 21:10:09
Ik weet verder eigenlijk niets over de kwaliteit van munro maar als je maten door een kundige PA worden gemeten zal je toch wel een degelijk product ontvangen. Dit levert ook weer een stukje vertrouwen van de klant in oger dus ik ga er van uit dat de keuze voor munro weloverwogen is geweest en niet zomaar de eerste de beste toch?
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2284 Gepost op: 18 mei 2010 - 22:07:59
Dat denk ik ook babv.
Wat ik met mijn post ook aan wil geven is dat dit wel een verklaring is voor de relatief lage prijs. Die chinezen werken soms voor nog geen paar euro per dag. Dan kan je best op een goedkope manier een pak in elkaar zetten. De kwaliteit van het meetwerk van Oger blijft, en gezien de prijs zal het geboden product ook prima zijn.
You can buy clothes, but you can't buy style

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2285 Gepost op: 18 mei 2010 - 22:24:05
Dan zijn we het helemaal met elkaar eens Dirk :) Wat ik me nog wel afvraag (waarom weet ik eigenlijk niet) is of jullie in deze prijscategorie voor red mtm of voor suit supply mtm zouden gaan :o

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2286 Gepost op: 18 mei 2010 - 22:39:27
Da's best een goeie, ik vraag het me nu ook af ;)
Feit is dat er door de loop der jaren al veel ervaring is opgedaan bij Suitsupply en met hun (maat)producten.
Stukken meer dan The Red van Oger, dat toch relatief nieuw is. Er werd natuurlijk al DFS gevoerd, maar dit is toch een wat duurdere lijn (en naar ik meen geen maatwerk). Er zijn dus nog vrij weinig ervaringen gepost over The Red mtm, enkel over het aankoopproces. Ben wel benieuw naar gebruikservaring.
Een echte vergelijking zou natuurlijk helemaal top zijn.

Mediaman

• Gast
Reactie #2287 Gepost op: 18 mei 2010 - 22:41:56
SuSu, omdat ze bij Oger hebben gelogen tegen mij over de herkomst van The Red Suits.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2288 Gepost op: 18 mei 2010 - 22:44:34
Hehe.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2289 Gepost op: 26 mei 2010 - 17:38:31
Zo. Ik kreeg zojuist de OGER Limited PreSale Gold Card Summer 2010 in de bus. Goed voor een extra 10% korting op de reeds afgeprijsde artikelen. Geldig tot en met 20/06; de reguliere uitverkoop begint 21/06.

Wees geen dief van je portemonnee: koop bij Osjee!

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2290 Gepost op: 26 mei 2010 - 17:53:39
Zijn ze reeds begonnen met afprijzen dan?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitŕ - modern tailors
Reactie #2291 Gepost op: 26 mei 2010 - 17:54:52
Zijn ze reeds begonnen met afprijzen dan?

Dat loopt bij Oger toch bijna het hele jaar door tegenwoordig...?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitŕ - modern tailors

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2292 Gepost op: 26 mei 2010 - 17:56:19
Oh neem me niet kwalijk ik schrik nog steeds als ik de prijzen zie van bijvoorbeeld Fay jassen :o

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2293 Gepost op: 26 mei 2010 - 18:02:51
Die verwacht ik dan morgen, eens kijken of ik daar iets geinigs mee kan halen

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2294 Gepost op: 26 mei 2010 - 19:31:04
Ik heb hem ook binnen zag ik net.