Nee ajb, spaar me. Nee hoor, zelf met ruime middelen zou ik iets dergelijks niet zo snel kopen, zeker € 2k plus.
Wat ik me daarnaast afvraag of blauwe loafers eigenlijk wel kunnen en of daar eigenlijk wel bijpassende riemen bij te kopen zijn?
Zijn er al mensen die de reclame per post al ontvangen hebben?
Weet iemand wellicht hoeveel we moeten aftikken voor de Santoni loafers met kwastjes (lichtbruine) uit de nieuwe lente/zomercollectie? Wat ik me daarnaast afvraag of blauwe loafers eigenlijk wel kunnen en of daar eigenlijk wel bijpassende riemen bij te kopen zijn? Alvast bedankt!edit: http://www.oger.nl/brochures/oger_springsummer_2010.pdf. (pagina 6).
Hm, heb ze toevallig net in mijn handen gehad, maar de prijs weet ik niet meer exact. Dacht zo rond de €600. Op bijpassende riemen heb ik ook niet gelet. Of het kan: ik zou ze dragen als ze in een andere prijscategorie vielen. Maar ik denk dat je mij niet als benchmark wilt zien...
Ik vond ze erg mooi. Het is een blake-welted schoen, met in de zool spijkertjes onder de neus. Zolen zijn van leer. Ze hebben ook schoenen staan met een rubberen zool, die zijn een stuk voordeliger.
Ik heb ze vorige zomer bij oger Den Haag in de sale gekocht, 230 euro, donkerbruin suede. prettige schoen dankzij de fantsoenlijke leren zool, heb er 2 weken italie mee rond gelopen dus ze zien er niet echt meer uit als in de folder...