Auteur Topic: Ogér  (1126959 keer gelezen)

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Re: Oger
Reactie #2130 Gepost op: 18 november 2009 - 10:19:37
Als ik goed begrepen heb is de Caruso Fine Pezze aktie allemaal 1 prijs qua stoffen.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2131 Gepost op: 18 november 2009 - 10:26:44
Moet die er wel zijn natuurlijk...

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2132 Gepost op: 18 november 2009 - 11:38:10
...
...

200,- voor vest: ach, ik vind het niet zo verwijtbaar. Ik had het trouwens zelf ook ergens gelezen bedacht ik mij later en het is een vrij gebruikelijke bedrag voor zo'n vest. Bovendien schreef ik al dat het vest niet naar mijn zin was. Daarop ging Oger heel keurig en professioneel niet met mij de discussie aan over de vraag wat ik tijdens mijn eerste bezoek over dat vest had opgegeven maar bood gelijk aan het vest geheel aan mijn wensen aan te laten passen - zonder kosten. Lijkt mij uitstekend zo...

Zaterdag weten we meer...  :-({|=

Als jij het geen probleem vindt, is het dat ook niet :-). Ik vind het zelf altijd erg vervelend als ik plots met 200 Euro extra kosten wordt geconfronteerd. Anyway...ik ben benieuwd naar de foto's vanaf zaterdag.
Niets zo veranderlijk als de mens

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2133 Gepost op: 18 november 2009 - 11:41:46
Allright, was meer een algemene overweging. En inderdaad, die E 1000 is vaak een lokkertje, de duurdere stoffen zijn vaak zo beduidend mooier dat je toch hoger uitkomt. Tevens was ik vergeten dat die E950 inclusief het vest was, dus zonder vest heb je voor E 750 een mooi pak, dat is toch een overweging tussen RED en zo'n Caruso waard.

Dat is volgens mij niet helemaal juist. Ik heb vorige keer mee gedaan / geprofiteerd van die fine penze actie. De stoffen hadden geen invloed op de prijs (misschien hebben ze mij alleen de pauperstoffen laten zien  :mrgreen:). Wat extra details maakten mijn pakje 60 Euro duurder. Ik wilde graag werkende knoopjes en er waren nog wat dingen, maar die kan ik mij zo niet meer voor de geest halen.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2134 Gepost op: 18 november 2009 - 12:38:23
edit: volgende pagina niet gezien. Post voegt niks toe.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2135 Gepost op: 18 november 2009 - 12:54:58
Dat is volgens mij niet helemaal juist. Ik heb vorige keer mee gedaan / geprofiteerd van die fine penze actie. De stoffen hadden geen invloed op de prijs (misschien hebben ze mij alleen de pauperstoffen laten zien  :mrgreen:). Wat extra details maakten mijn pakje 60 Euro duurder. Ik wilde graag werkende knoopjes en er waren nog wat dingen, maar die kan ik mij zo niet meer voor de geest halen.

Mooi, dat maakt het weer duidelijker. Waren het mooie stoffen? Was je tevreden met het resultaat?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2136 Gepost op: 18 november 2009 - 13:23:24
Mooi, dat maakt het weer duidelijker. Waren het mooie stoffen? Was je tevreden met het resultaat?

Ja, er was een heel behoorlijke keus aan stoffen.
Resultaat was zoals je dat van Caruso mag verwachten. Dwz. behalve een mouwaanzet was alles prima. Die mouwaanzet was erg lelijk gemaakt. Daar is overigens verder niet over gediscussieerd, maar is verbeterd. De broek moest qua lengte ook wat ingekort, dus het geheel kon ik een weekje later ophalen. Volledig tevreden.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2137 Gepost op: 18 november 2009 - 23:58:48

Late reactie, maar dit alles ziet er toch niet uit?!

Shirt is nog niet gewassen etc.
Late reactie, maar dit alles ziet er toch niet uit?! :shock: :P
This, madame, is Versailles.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2138 Gepost op: 19 november 2009 - 08:21:03
En dan doel ik voornamelijk op de smalle knopenlijst en de brede manchet. Beter ook om eerst te wassen en dan foto's te maken, denk ik dan.
This, madame, is Versailles.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2139 Gepost op: 19 november 2009 - 10:35:35
Wel een badass-camera.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2140 Gepost op: 19 november 2009 - 15:48:18
En dan doel ik voornamelijk op de smalle knopenlijst en de brede manchet. Beter ook om eerst te wassen en dan foto's te maken, denk ik dan.

Het is ook geen MTM hemd he, dus kan qua pasvorm niet perfect zitten.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2141 Gepost op: 19 november 2009 - 16:38:23
Het is ook geen MTM hemd he, dus kan qua pasvorm niet perfect zitten.

Uit het onderstaande is toch af te leiden dat het om een mtm-shirt gaat?

Kreeg net een SMS van Dhr. Vlaming van Oger. Ondanks zijn vakantie liet hij mij toch weten dat mijn Redline shirt binnen is.

Of heb ik iets gemist?

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2142 Gepost op: 19 november 2009 - 16:44:21
Ik haal het door elkaar met de quote van Advocatus

"Ik heb afgelopen zondag ook nog een The RED RTW shirt (wit met een lichtblauw ruitje, full cutawau) aangeschaft, deze wordt nu ook vermaakt (getailleerd en mouwen versmald) en kan ik hopelijk ook snel ophalen."

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #2143 Gepost op: 19 november 2009 - 17:32:43
Ik haal het door elkaar met de quote van Advocatus

"Ik heb afgelopen zondag ook nog een The RED RTW shirt (wit met een lichtblauw ruitje, full cutawau) aangeschaft, deze wordt nu ook vermaakt (getailleerd en mouwen versmald) en kan ik hopelijk ook snel ophalen."

Dat maakt het des te meer curieus dat het shirt dan geen goede fit zou hebben.

Overigens vind ik het wel goed zitten. Een keer wassen en het ziet er top uit vermoed ik .
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2144 Gepost op: 19 november 2009 - 17:39:31
Dat maakt het des te meer curieus dat het shirt dan geen goede fit zou hebben.

Overigens vind ik het wel goed zitten. Een keer wassen en het ziet er top uit vermoed ik .

Ik prefereer nog strakkere shirts dus daar zal het hem in zitten. Dat wil overigens niet zeggen dat sommige van mijn MTM shirts er niet zo uitzien als dit Osje shirt, deze vind ik van mijzelf dan ook wat aan de losse kant.