Auteur Topic: Ogér  (1126959 keer gelezen)

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #2115 Gepost op: 13 november 2009 - 17:43:34
Ben trouwens benieuwd naar je paarse Valentini heb je een afbeelding toevallig?

Bleek helaas niet meer leverbaar in mijn maat, aldus de stem op mijn voicemail :(

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2116 Gepost op: 13 november 2009 - 19:52:47
Ik geloof dat er tot nu toe alleen maar positieve reacties zijn, dat vind ik toch wel heel erg goed van Oger.

Te vroeg, Dantès is nog niet langs geweest.

Een werkelijk oordeel kan natuurlijk pas gegeven worden op basis van foto's die iets van pasvorm laten zien, maar als ik die hele santekraam en al die poespas hierboven zie dan zeg ik, geef mijn portie maar aan Fikkie. WTF is een "Bernard lusje" ? - die meneer had echt geen patent op een dergelijk lusje achter de revers. En dan al dat gedoe met (in goud draad, toe maar) ingezette geboortedata, waar gaat dat in Godsnaam over? Evenzo die rooie voering van de kraag, wat is daar de added value van? Het is allemaal bullshit als je het mij vraagt. Die Paisley voering kan ik dan wel weer waarderen maar die voering in het tweede pak daarentegen vind ik er op de foto's behoorlijk lelijk uitzien; veel te aggressief.

Desalniettemin wens ik je veel plezier met deze pakken Advocatus.

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #2117 Gepost op: 14 november 2009 - 15:33:50

Shirt is nog niet gewassen etc.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2118 Gepost op: 14 november 2009 - 16:01:06
Te vroeg, Dantès is nog niet langs geweest.

Dat wordt dan huiveren als mijn jasje binnen is, Dantès :wink:.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2119 Gepost op: 14 november 2009 - 19:02:40
Dat wordt dan huiveren als mijn jasje binnen is, Dantès :wink:.
Dat lijkt me een pleonasme: Dantès huivert bijna bij voorbaat bij de kledingkeuze van de 'toonaangevende' niet-Brits genoeg geklede SF-er :-).

Lord of Sealand

• Gebruiker
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Reactie #2120 Gepost op: 16 november 2009 - 00:51:38
Vandaag naar Oger hier in Den Haag geweest en mijn driedelig mtm Red pak gepast. Het zit prima en het ziet er in mijn ogen heel mooi uit. De broek is afgemeten, over een week klaar. Ik was even benieuwd of de gekozen combinatie van stof en voering ("RAF blauw") goed zou uitkomen maar dat is volgend mij zeker het geval! Het vestje is nog niet helemaal naar mijn zin (o.a. geen stelbandje op de rug) maar dat wordt voor mij in orde gemaakt.

Men was overigens het vest vergeten mee te nemen bij de prijsopgaaf de vorige keer. Een vest (dus van tweedeling naar driedelig) kost 200,- euro extra. Ik kom nu dus uit op 950,- euro in totaal. Nog altijd een schappelijke prijs voor een mtm pak, maar be warned: de beginprijs van 298,- euro is dus idd letterlijk alleen maar het opstapje, je zit daar in no-time boven. Met mijn pak zit ik nu qua prijs ruim in de dfs-lijn, maar het voordeel van The Red is voor mij nu wel dat ik voor die prijs een goeddeels handgemaakt pak heb dat helemaal naar mijn zin is.  \:D/

Zaterdag haal ik het pak op (nadat ik het nog wel een keer in de zaak wil passen, joe never know) en daarna wil ik best wat foto's plaatsen, als dat hier op prijs wordt gesteld...
Liberae sunt nostrae cogitationes!

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2121 Gepost op: 16 november 2009 - 02:14:14
Zaterdag haal ik het pak op (nadat ik het nog wel een keer in de zaak wil passen, joe never know) en daarna wil ik best wat foto's plaatsen, als dat hier op prijs wordt gesteld...

foto's zijn altijd welkom, ben benieuwd!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2122 Gepost op: 16 november 2009 - 09:01:03
Laat zien dat goeddeels handgemaakte pak.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #2123 Gepost op: 16 november 2009 - 21:28:26
Inderdaad, wat een domme vraag!  :P
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Lord of Sealand

• Gebruiker
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Reactie #2124 Gepost op: 17 november 2009 - 08:36:17
Inderdaad, wat een domme vraag!  :P

:-k Ik begin het gevoel te krijgen dat het idd op prijs wordt gesteld...  :wink:

Als ik het pak zaterdag in handen krijg zal ik eens zien of ik wat fatsoenlijke foto's kan produceren.

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2125 Gepost op: 17 november 2009 - 09:09:04
Ik kom nu dus uit op 950,- euro in totaal. Nog altijd een schappelijke prijs voor een mtm pak, maar be warned: de beginprijs van 298,- euro is dus idd letterlijk alleen maar het opstapje, je zit daar in no-time boven. Met mijn pak zit ik nu qua prijs ruim in de dfs-lijn, maar het voordeel van The Red is voor mij nu wel dat ik voor die prijs een goeddeels handgemaakt pak heb dat helemaal naar mijn zin is.

Hmmmm  :-k, als je toch aan de E 950 komt, is dan waard om te wachten op de volgende Fine Pezze actie van Oger, waar je voor rond de E 1000 een MTM-Caruso hebt?

Mediaman

• Gast
Reactie #2126 Gepost op: 17 november 2009 - 09:11:58
Goed punt en de keuze zou voor mij dan op Caruso vallen. Mits je de tijd hebt natuurlijk.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2127 Gepost op: 17 november 2009 - 10:27:46
Vandaag naar Oger hier in Den Haag geweest en mijn driedelig mtm Red pak gepast. Het zit prima en het ziet er in mijn ogen heel mooi uit. De broek is afgemeten, over een week klaar. Ik was even benieuwd of de gekozen combinatie van stof en voering ("RAF blauw") goed zou uitkomen maar dat is volgend mij zeker het geval! Het vestje is nog niet helemaal naar mijn zin (o.a. geen stelbandje op de rug) maar dat wordt voor mij in orde gemaakt.

Men was overigens het vest vergeten mee te nemen bij de prijsopgaaf de vorige keer. Een vest (dus van tweedeling naar driedelig) kost 200,- euro extra. Ik kom nu dus uit op 950,- euro in totaal. Nog altijd een schappelijke prijs voor een mtm pak, maar be warned: de beginprijs van 298,- euro is dus idd letterlijk alleen maar het opstapje, je zit daar in no-time boven. Met mijn pak zit ik nu qua prijs ruim in de dfs-lijn, maar het voordeel van The Red is voor mij nu wel dat ik voor die prijs een goeddeels handgemaakt pak heb dat helemaal naar mijn zin is.  \:D/

Zat daar dan wel wat korting in? Ik snap dat ze niet helemaal zelf voor de kosten op willen draaien. Dat voelt ook als enigzins onredelijk (maarja...ik ben dan ook een watje als het op onderhandelen aankomt). Maar ik zou geloof ik niet de volledige prijs hebben willen betalenn.
Niets zo veranderlijk als de mens

Lord of Sealand

• Gebruiker
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Reactie #2128 Gepost op: 18 november 2009 - 08:53:38
Dank voor de respons. Even twee snelle reacties:

Caruso: heb ik het tijdens mijn eerste bezoek met de verkoper over gehad. Er was in Den Haag toen net zo'n actie geweest en ik weet niet wanneer er weer een is, en kan daar trouwens niet op wachten. Bovendien, ik vrees met grote vrezen dat dat bedrag van 1.000,- euro bij Caruso ook maar een uitgangspunt is en dat de prijs met de nodige extra wensen ook dan snel kan oplopen.

200,- voor vest: ach, ik vind het niet zo verwijtbaar. Ik had het trouwens zelf ook ergens gelezen bedacht ik mij later en het is een vrij gebruikelijke bedrag voor zo'n vest. Bovendien schreef ik al dat het vest niet naar mijn zin was. Daarop ging Oger heel keurig en professioneel niet met mij de discussie aan over de vraag wat ik tijdens mijn eerste bezoek over dat vest had opgegeven maar bood gelijk aan het vest geheel aan mijn wensen aan te laten passen - zonder kosten. Lijkt mij uitstekend zo...

Zaterdag weten we meer...  :-({|=

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2129 Gepost op: 18 november 2009 - 09:13:22
Dank voor de respons. Even twee snelle reacties:

Caruso: heb ik het tijdens mijn eerste bezoek met de verkoper over gehad. Er was in Den Haag toen net zo'n actie geweest en ik weet niet wanneer er weer een is, en kan daar trouwens niet op wachten. Bovendien, ik vrees met grote vrezen dat dat bedrag van 1.000,- euro bij Caruso ook maar een uitgangspunt is en dat de prijs met de nodige extra wensen ook dan snel kan oplopen.

Allright, was meer een algemene overweging. En inderdaad, die E 1000 is vaak een lokkertje, de duurdere stoffen zijn vaak zo beduidend mooier dat je toch hoger uitkomt. Tevens was ik vergeten dat die E950 inclusief het vest was, dus zonder vest heb je voor E 750 een mooi pak, dat is toch een overweging tussen RED en zo'n Caruso waard.