Vandaag naar Oger hier in Den Haag geweest en mijn driedelig mtm Red pak gepast. Het zit prima en het ziet er in mijn ogen heel mooi uit. De broek is afgemeten, over een week klaar. Ik was even benieuwd of de gekozen combinatie van stof en voering ("RAF blauw") goed zou uitkomen maar dat is volgend mij zeker het geval! Het vestje is nog niet helemaal naar mijn zin (o.a. geen stelbandje op de rug) maar dat wordt voor mij in orde gemaakt.
Men was overigens het vest vergeten mee te nemen bij de prijsopgaaf de vorige keer. Een vest (dus van tweedeling naar driedelig) kost 200,- euro extra. Ik kom nu dus uit op 950,- euro in totaal. Nog altijd een schappelijke prijs voor een mtm pak, maar be warned: de beginprijs van 298,- euro is dus idd letterlijk alleen maar het opstapje, je zit daar in no-time boven. Met mijn pak zit ik nu qua prijs ruim in de dfs-lijn, maar het voordeel van The Red is voor mij nu wel dat ik voor die prijs een goeddeels handgemaakt pak heb dat helemaal naar mijn zin is. \

/
Zaterdag haal ik het pak op (nadat ik het nog wel een keer in de zaak wil passen, joe never know) en daarna wil ik best wat foto's plaatsen, als dat hier op prijs wordt gesteld...