Auteur Topic: Ogér  (1127052 keer gelezen)

Nitin

• Bekijk profiel
Re: Oger - Deel IV
Reactie #1350 Gepost op: 28 augustus 2008 - 18:31:12
Ik overweeg een nieuw jasje aan te schaffen bij Oger, eerst nog even een kijkje nemen.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1351 Gepost op: 28 augustus 2008 - 18:33:14
Ik overweeg een nieuw jasje aan te schaffen bij Oger, eerst nog even een kijkje nemen.

Filmpje is inderdaad al eens voorbij gekomen, weet je al wat voor jasje je wilt?
Quotidie potest esse ultimo die

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1352 Gepost op: 28 augustus 2008 - 21:18:33
Zitten heel veel leuke jasjes bij deze collectie :)
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Nitin

• Bekijk profiel
Reactie #1353 Gepost op: 01 september 2008 - 12:19:28
weet je al wat voor jasje je wilt?

Een aantal leuke casual jasjes is wat ik nodig heb. Heel strict ben ik niet ik draag alles als het me goed staat.
Eingelijk ben ik mijn garderobe aan het updaten, ik heb heel wat oude kleding dat vervangen moet worden.
Dus ook broeken, hemden en dassen, daar zal mn portemonnee niet blij mee zijn ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1354 Gepost op: 01 september 2008 - 14:15:55
Er zal wellicht vast iets voor jou bij zitten Nitin veel mooie bruin en grijs tinten.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1355 Gepost op: 01 september 2008 - 21:15:39
Een aantal leuke casual jasjes is wat ik nodig heb. Heel strict ben ik niet ik draag alles als het me goed staat.
Eingelijk ben ik mijn garderobe aan het updaten, ik heb heel wat oude kleding dat vervangen moet worden.
Dus ook broeken, hemden en dassen, daar zal mn portemonnee niet blij mee zijn ;)

Zit veel leuks bij, kan wel wat suggesties doen maar je omschrijving is nog wat algemeen.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Dorpsgek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1356 Gepost op: 09 september 2008 - 11:52:53
Gisteren sinds lange tijd weer eens effe in A'dam geweest. Nu ook de 'moeite' genomen even te gaan buurten in de PC Hooftstraat en dus ook Oger. Kan niets anders zeggen dan een zeer mooie en uitgebreide (!) collectie. In dat opzicht is Oger - denk ik - zo goed als onovertrefbaar in Nederland. Ook de entourage cq. aankleding van de winkel is een compliment waard.

Verder gematigd positief over het personeel: deskundig, zowaar vriendelijk en behulpzaam, maar jee, wat een stelletje halve wijven bij elkaar zeg. (een deel, that is) Het kwam op mij ook een beetje gekunsteld over, dat snobistische geneuzel. Niet een type winkel waar je op je gemakje even rustig kan rondkijken, aangezien er om de 10 sec. wel een overdrrrrrreven ijdeltuit achter je poepert aanhuppeld om te vragen of ze je kunnen helpen.

Eindconclusie: geweldige collectie, die alleen daarom al een drieenhalf uren durend reisje richting Ozjee rechtvaardigt. Het in in groten getale aanwezige personeel zou er goed aan doen iets meer op de achtergrond te treden en klanten niet als een oud-KGB'er te achtervolgen. Geef ruimte. Verder top.
Laatst bewerkt op: 09 september 2008 - 12:09:56 door Dorpsgek

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1357 Gepost op: 09 september 2008 - 16:54:43
Lijkt me een passende conclusie. Er kán gewoon niemand zijn die op z'n gemak door Osjee A'dam huppelt. :P
This, madame, is Versailles.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1358 Gepost op: 09 september 2008 - 21:16:29
Lijkt me een passende conclusie. Er kán gewoon niemand zijn die op z'n gemak door Osjee A'dam huppelt. :P
Huppelen doe ik nooit dus ook niet bij Ogeur! Maar ik heb jou ook nog nooit ook maar érgens zien huppelen, Rogier.
Probleem is natuurlijk wel dat in Amsterdam er ŕltijd iemand beschikbaar moet zijn, speciaal voor véél aandacht vragende mensen, met het risico dat er dus té veel personeel rondloopt dat zich verveelt en vervolgens de 'gewone' klant 'benadeeld wordt.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1359 Gepost op: 13 september 2008 - 16:21:00
Gaat iemand hier nog naar toe?

Geachte Oger relatie,

Tijdens ons Meet to Measure weekend van 13 & 14 september bieden wij u, als relatie, in samenwerking met Raffaele Caruso een maatpak aan voor de unieke prijs van 998 euro en 798 euro voor een colbert op maat.

Bij de hoofdkleermaker van Caruso uit Italië kunt u, uit hun eigen meegenomen stalenbunches, uw keuze maken. Deze aanbieding is alléén geldig tijdens dit weekend.

Wij begrijpen dat deze aanbieding nogal ’last minute’ is, maar wij wilden u deze niet onthouden!

Mogen wij u dit weekend begroeten?

Alexvanm

• Bekijk profiel
Reactie #1360 Gepost op: 14 september 2008 - 14:34:30
Ik ga er vandaag heen, ben benieuwd.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1361 Gepost op: 14 september 2008 - 17:43:58
Gaat iemand hier nog naar toe?
Wat een afschuwelijke kopieeractie van Immanuel1970 / Frans Boone; alleen dŕŕrom boycot ik die actie al!

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1362 Gepost op: 14 september 2008 - 18:13:11
Wat een afschuwelijke kopieeractie van Immanuel1970 / Frans Boone; alleen dŕŕrom boycot ik die actie al!
:P
This, madame, is Versailles.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1363 Gepost op: 14 september 2008 - 18:55:08

Ik neem aan dat je bedoelt...Oger kopieert heer Boone?
Als dat zo is.... helemaal mee eens. Het was het eerste wat ik dacht toen ik het bericht las.
Niets zo veranderlijk als de mens

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1364 Gepost op: 14 september 2008 - 19:56:30
Ik neem aan dat je bedoelt...Oger kopieert heer Boone?
Als dat zo is.... helemaal mee eens. Het was het eerste wat ik dacht toen ik het bericht las.
Dat bedoel ik inderdaad! Wŕlgelijk!