Ja bedankt Maboc al werkt Alberts niet met provisie we hebben wel aan hem gedacht althans mijn vriendin Godelieven.Nadat alberts afgelopen zondag de nieuwe collectie liet zien die erg mooi was ben ik daarna richting Melief Bender gegaan.Bij Melief vroeg godelieven aan mij was het mooi en heb je alberts nog bedankt voor het laten rondkijken.Oeps dat heb ik niet gedaan dat is niet netjes van jou zei ze.Omdat ze toch voordat ze naar Stockholm ging voor een meet met Scott Schuman eerst nog naar Napels moest voor een bezoek bij Finamore om haar nieuwe maatwerk hemden op te halen.Daar heeft zij van de gelegenheid gebruik gemaakt om een kleinigheidje voor Alberts te kopen als dank voor het rondleiden en de vriendschap die onstaan is tussen ons.Ik heb het kleinigheidje gezien het is mooi handgemaakt van Napolitaanse top kwaliteit.Nogmaals dank Alberts voor het rondleiden.
Hehe dat is bijzonder vriendelijk van jullie. Als ik het zo lees heb je het getroffen met je vriendin
(alhoewel ze in het niets verdwijnt bij mijn vrouw natuurlijk)Anyway... de boodschap die ik hierin lees is :...dikke vriendjes worden met heer Napolitano, en dan zorgen dat hij me ergens niet voor bedankt

Beter nog, is natuurlijk dikke vriendjes worden met je vriendin.