Auteur Topic: Lanaken  (2513 keer gelezen)

dennisbal

  • Gebruiker
  • Berichten: 434
    • Bekijk profiel
Lanaken
Gepost op: 04 maart 2009 – 21:03:35
Ik ben van plan binnekort eens naar Lanaken te gaan, heeft iemand tips voor mooie zaken :?:
"I'm A man of simple tastes, only the best will do"

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2009 – 23:11:13
Mwah,
beter naar Hasselt, Luik of gewoon Masstricht.

M.

  • Gebruiker
  • Berichten: 307
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2009 – 23:14:48
Of maasmechelen.

Lanaken is echt gewoon te klein, het is een dorpje, meer niet.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #3 Gepost op: 04 maart 2009 – 23:15:53
Maasmechelen idem.
Outlet is weinig aan.

GSA

  • Gast
Re: Lanaken
Reactie #4 Gepost op: 05 maart 2009 – 00:21:19
hehe zijn wel wat betere dorpen te vinden, maar als je er toch bent kun je beter naar maasmechelen gaan. De outlet daar is wel aardig, de standaard meuk en een barbour winkeltje (liddesdales voor 80 euro). Fashion point voor de 'modieuze' meuk, alhoewel je beter naar obsis kunt gaan voor de meer high-end merken (glimmende prada shirtjes enzo  ](*,)). Voor de algemene zooi zit er ook nog een winkelcentrum.

Wil je beter? Gewoon even naar maastricht rijden, echt vlák over de grens je zou bijna zeggen dat het te lopen is  :wink:

M.

  • Gebruiker
  • Berichten: 307
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #5 Gepost op: 05 maart 2009 – 01:37:09
Maasmechelen idem.
Outlet is weinig aan.
Mee eens, outlet is niet bijzonder. Wel vind ik het altijd gezellig om naar bijvoorbeeld Fashion Point te gaan. Of alleen al om mensen te kijken, zijn vaak typische patsertjes daar in maasmechelen :p

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #6 Gepost op: 05 maart 2009 – 07:50:27
of naar Da Lidia. ;)
Uitstekende Italiaan,ook voor de autoliefhebber een uitstekend adres.
De parking staat daar meestal vol met exoten.

GSA

  • Gast
Re: Lanaken
Reactie #7 Gepost op: 05 maart 2009 – 10:08:12
Mee eens, outlet is niet bijzonder. Wel vind ik het altijd gezellig om naar bijvoorbeeld Fashion Point te gaan. Of alleen al om mensen te kijken, zijn vaak typische patsertjes daar in maasmechelen :p


Erg he, dat valt mij ook altijd op daar net over de grens. Zelfs in Hasselt (moet je eens voor de lol naar Versuz gaan). Je voelt je bijna niet welkom als je geen zongebruinde huid hebt, brede torso, of lange haren.

M.

  • Gebruiker
  • Berichten: 307
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #8 Gepost op: 05 maart 2009 – 10:23:08
Erg he, dat valt mij ook altijd op daar net over de grens. Zelfs in Hasselt (moet je eens voor de lol naar Versuz gaan). Je voelt je bijna niet welkom als je geen zongebruinde huid hebt, brede torso, of lange haren.
In de Versuz ben ik al een aantal jaar niet meer geweest, maar ik weet wat je bedoelt.

Het zijn echt guido-types:


NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #9 Gepost op: 05 maart 2009 – 10:34:40

Nightwatch

  • Gebruiker
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #10 Gepost op: 07 maart 2009 – 09:19:46
Eens met bovenstaande, Lanaken is een dorpje dat (zeker op het geboed van Kleding) totaal niet de moeite is. Prima, om goedkoop te tanken of een hapje te eten. Volgens mij liggen er ook wat woonwinkels, maar verder...

Ga dan aan de andere kant van Maastricht de grens over en rij naar Luik. Daar moet vast meer moois te vinden zijn dan deze eenzame tip .


MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Lanaken
Reactie #11 Gepost op: 07 maart 2009 – 09:45:12
Zelf woon ik op een boogscheut van Hasselt en het is waar wat er gezegd wordt over de mentaliteit van de jeugd. Het zijn allemaal van die wannabees. Stoer doen maar zonder hersens. Het is inderdaad enkel goed om met ze te lachen maar niet te opvallend wat hun handjes kunnen wel los staan.
Wat betreft Lanaken kan ik je inderdaad niets opnoemen wat de moeite waard is. Je kan inderdaad ofwel beter naar Hasselt gaan (Helsen, Mercken, Pall Zileri) of naar Maastricht met alle topzaken die op dit forum worden besproken.