Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531530 keer gelezen)

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #525 Gepost op: 04 november 2010 - 18:39:46
Nieuwe policy bij de Suit Supply, als je boordmaat er niet is heb je dikke pech! Overhemden bestellen doen ze niet meer en leveren vanuit andere filialen ook niet.
Iemand die een goede kleermaker weet in Groningen (is de Society shop vergelijkbaar?)

Eh? Nog geen twee weken geleden werd het mw. Advocatus nog aangeboden toen ze shirts voor me wilde meenemen maar de boordmaat niet voorradig was. Is dit echt zo?

no11

• Bekijk profiel
Reactie #526 Gepost op: 04 november 2010 - 19:00:19
Eh? Nog geen twee weken geleden werd het mw. Advocatus nog aangeboden toen ze shirts voor me wilde meenemen maar de boordmaat niet voorradig was. Is dit echt zo?

Inderdaad, ik vroeg of ze 'm wouden bestellen (deden ze vorige keer ook(geen probleem toen), dat gaf ik ook aan) daarop werd gezegd dat het nieuwe policy was. Ongelofelijk!

RLS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #527 Gepost op: 04 november 2010 - 23:56:56
De online shop dan maar?

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #528 Gepost op: 05 november 2010 - 00:12:28
De online shop dan maar?

Wellicht heeft hij wat aanpassingen nodig. In dat geval: iets meer dan drie weken geleden kreeg ik van de klantenservice nog het voorstel om (mw. Advocatus) een winkel binnen te (laten) lopen, door te geven wat de aanpassingen moesten zijn, dan zou het winkelpersoneel de shirts het bij het distributiecentrum bestellen. Vervolgens zouden ze de aanpassingen doorvoeren en ze zeiden dat ze het zelfs naar New York op zouden willen sturen als het echt nodig was.

Ik kan er oprecht niet bij dat het nu zo klantonvriendelijk zou zijn geworden.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #529 Gepost op: 05 november 2010 - 00:52:01
Voor een shirt van 59 euro?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #530 Gepost op: 05 november 2010 - 00:56:52
Voor een shirt van 59 euro?

In dit geval ging het om drie shirts voor 59 euro, maar, ja. Ik heb ontzettend leuk contact gehad met de klantenservice (per mail) en was zelf ook enorm verbaasd. Ze dachten enorm mee en waren verschrikkelijk gefocust op het vinden van een goede oplossing. Ik kan me daarom echt niet voorstellen dat die houding per vandaag zou zijn verdwenen.

(Ter verdere illustratie: ik heb naast dat contact met de klantenservice ook gecorrespondeerd met iemand van de vroegere CTTB afdeling Amsterdam over de aanschaf van een nieuw pak als ik terug ben. Mijn contact daar had evenzo een klantgerichte houding, dacht enorm met me mee en er staat nu dan ook al een afspraak voor januari.)

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #531 Gepost op: 05 november 2010 - 07:49:51
Goede reden om eens aan MTM te gaan denken. Voor die 40 euro extra heb je een goed passend shirt.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #532 Gepost op: 05 november 2010 - 09:51:25
De mensen van Suitsupply zijn tegen mij ook altijd ontzettend vriendelijk geweest. Misschien wel de meest klantvriendelijke winkel in Rotterdam (samen met Both).

andersonsheppard

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #533 Gepost op: 05 november 2010 - 11:39:54
De mensen van Suitsupply zijn tegen mij ook altijd ontzettend vriendelijk geweest. Misschien wel de meest klantvriendelijke winkel in Rotterdam (samen met Both).

Dat kun je van Suit Supply niet zo snel zeggen vrees ik, hoewel ik daar wisselende ervaringen heb gehad. Mindere ervaring gehad toen het erg druk was en ik erg brak was. Bij Oger kreeg ik tenminste een paracetamol en een glaasje water aangeboden hahaha.

Heb laatst gezien dat Suit Supply naast suit up ook shirt up aanbiedt. Volgens mij alleen RTW, maar er zat een label in het shirt van dit atelier:
http://www.cristianisartoriale.it/en_chisiamo.asp

Kost twee tientjes meer dan hun normale RTW lijn. Heb het shirt destijds niet aangeschaft, maar ik ben toch  benieuwd. Heeft iemand er hier al een aangeschaft, of zit ik op het verkeerde topic?

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #534 Gepost op: 05 november 2010 - 11:44:19
Ik heb het ook gezien in Utrecht maar volgens mij voeren ze het niet overal. Ben ook benieuwd naar de verschillen in ervaringen met stofkwaliteit en fit
Be yourself no matter what they say

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #535 Gepost op: 05 november 2010 - 18:22:13
Laten we ook niet vergeten dat er tot nu toe pas één bericht is over deze mogelijk gewijzigde policy.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Mediaman

• Gast
Reactie #536 Gepost op: 05 november 2010 - 18:32:22
Een geval maakt nog geen policy.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #537 Gepost op: 05 november 2010 - 18:46:27
Goede reden om eens aan MTM te gaan denken. Voor die 40 euro extra heb je een goed passend shirt.

Helemaal eens. Wordt het ook zodra ik weer voet op Nederlandse bodem zet. Ik had alleen wat shirts nodig, ben tevreden over SuitSupply RTW met wat aanpassingen en mw. Advocatus een aantal dagen later deze kant op zou komen. Logistiek is het echter wat misgelopen waardoor het niet doorging. Inmiddels heb ik hier in NY een viertal MTM shirts laten aanmeten.

Export

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #538 Gepost op: 06 november 2010 - 13:55:09
SuSu Arnhem bestelt ook geen shirts. Al sinds begin dit jaar niet (meer).

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #539 Gepost op: 06 november 2010 - 14:06:05
SuSu Arnhem bestelt ook geen shirts. Al sinds begin dit jaar niet (meer).

Twee gevallen maakt een policy.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton