Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531528 keer gelezen)

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1230 Gepost op: 24 september 2014 - 13:17:23
kutaweej

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1231 Gepost op: 24 september 2014 - 13:20:14
Wel een handig verstelbaar manchet, voor over je te dikke klok aan 1 kant. :thumbsup:

TAFKAC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1232 Gepost op: 07 oktober 2014 - 13:36:34
zondag een wit overhemd van egyptisch cotton gehaald bij de susu. ik weet niet maar in de ellebogen zaten al na 2 minuten zulke kreukels dat het leek alsof dit shirt al een week gerecycled werd.

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1233 Gepost op: 07 oktober 2014 - 13:42:50
zondag een wit overhemd van egyptisch cotton gehaald bij de susu. ik weet niet maar in de ellebogen zaten al na 2 minuten zulke kreukels dat het leek alsof dit shirt al een week gerecycled werd.

Je moet ook niet je armen buigen.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

TAFKAC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1234 Gepost op: 07 oktober 2014 - 13:44:12
Je moet ook niet je armen buigen.

dat masturbeert zo lastig

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1235 Gepost op: 22 oktober 2014 - 09:47:34
Zitten er MOP knopen op de Jort shirt collectie?
Laatst bewerkt op: 22 oktober 2014 - 09:53:32 door Vriend35

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1236 Gepost op: 02 november 2014 - 15:42:56
Mijn laatste aankopen (had vroeger boordmaat 37, maar ik ben inmiddels blijkbaar iets dikker geworden en heb over moeten stappen op 38):

Heerlijk shirt met MoP knopen en plooitjes:

http://eu.suitsupply.com/nl_NL/shirts/shirt-blauw/H4285.html?start=28&cgid=Shirts

En deze visgraat:

http://eu.suitsupply.com/nl_NL/shirts/shirt-wit/H4517.html?start=106&cgid=Shirts

Het gekke vind ik dat die laatste ontzettend snel kreukt. Meer hier last van? Een keer voorover bukken om m'n veters te strikken en m'n shirt ziet eruit als een slagveld... Wellicht omdat de stof van deze vrij dun is? Ik heb ook een witte wide spread (van 99E, twill) en die kreukt veel minder snel dan deze. Ook lijkt deze veel wijder te zitten ook al zijn ze beiden "slim fit". Vind het sowieso jammer dat ze bij SuSu tegenwoordig veel minder formele "extra slim fit" shirts hebben dan een jaar of 3 geleden, toen je deze veel meer zag.

Dos Cadenas

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1237 Gepost op: 02 november 2014 - 16:51:25
Wat ik ervan begrepen heb vallen de oude extra slim fits exact hetzelfde als de slim fits van nu. De fit is geupdate. Kijkend naar draagbare business shirts heeft alleen de jort lijn extra slim fit tegenwoordig. 1 van de weinige dingen waarvan jort nog verschilt van de andere lijnen.

TAFKAC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1238 Gepost op: 03 november 2014 - 11:45:52
Mijn laatste aankopen (had vroeger boordmaat 37, maar ik ben inmiddels blijkbaar iets dikker geworden en heb over moeten stappen op 38):

Heerlijk shirt met MoP knopen en plooitjes:

http://eu.suitsupply.com/nl_NL/shirts/shirt-blauw/H4285.html?start=28&cgid=Shirts

En deze visgraat:

http://eu.suitsupply.com/nl_NL/shirts/shirt-wit/H4517.html?start=106&cgid=Shirts

Het gekke vind ik dat die laatste ontzettend snel kreukt. Meer hier last van? Een keer voorover bukken om m'n veters te strikken en m'n shirt ziet eruit als een slagveld... Wellicht omdat de stof van deze vrij dun is? Ik heb ook een witte wide spread (van 99E, twill) en die kreukt veel minder snel dan deze. Ook lijkt deze veel wijder te zitten ook al zijn ze beiden "slim fit". Vind het sowieso jammer dat ze bij SuSu tegenwoordig veel minder formele "extra slim fit" shirts hebben dan een jaar of 3 geleden, toen je deze veel meer zag.

Ik heb dat ook met een recetn shirt van Susu. hinderlijk

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1239 Gepost op: 03 november 2014 - 13:14:27
Ik heb dat ook met een recetn shirt van Susu. hinderlijk

Hier ook.. Terwijl shirts uit dezelfde prijscategorie van ~3-4 jaar geleden juist een van m'n meest kreukvrije shirts zijn.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1240 Gepost op: 03 november 2014 - 13:58:22
Wat ik ervan begrepen heb vallen de oude extra slim fits exact hetzelfde als de slim fits van nu. De fit is geupdate. Kijkend naar draagbare business shirts heeft alleen de jort lijn extra slim fit tegenwoordig. 1 van de weinige dingen waarvan jort nog verschilt van de andere lijnen.

Er zijn meerdere extra slim fit shirts naast de Jort lijn

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1241 Gepost op: 03 november 2014 - 21:25:58
Klopt, maar dat zijn uitsluitend casual shirts, geen formele.

Jim88

• Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1242 Gepost op: 16 november 2014 - 14:33:19
Welke verschillen zitten er tussen de kwaliteit stoffen van SuSu vergeleken met ShirtByHand?

JordanB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1243 Gepost op: 23 november 2014 - 09:24:43
Een aantal weken terug een SuSu shirt besteld via de "design your own shirt" optie. Afgelopen week het resultaat ontvangen. Ik had een wit shirt nodig en gekozen voor een witte twill. Geen schokkende keuze natuurlijk maar voor een test prima geschikt. Stof is erg mooi en de pasvorm van de standaard slim fit is voor mij prima. Verder is het shirt echt netjes afgewerkt. Wellicht dat sommige van jullie het fijn vinden dat je ook kan kiezen voor de extra slim fit optie.

Het is vooral een handige optie dat je je shirt zelf kan samenstellen. Zeker als je iets zoekt dat je niet kan vinden.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1244 Gepost op: 23 november 2014 - 10:20:53

Het is vooral een handige optie dat je je shirt zelf kan samenstellen. Zeker als je iets zoekt dat je niet kan vinden.

Daar heb je maatwerk voor.