Auteur Topic: Van der Kam mode  (2939 keer gelezen)

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
Van der Kam mode
Gepost op: 14 februari 2009 – 11:57:55
Na vele jaren liep ik gister weer eens bij Van der Kam mode binnen. Vroeger kwam ik hier vaak om mijn RL, Gant en Tommy kleertjes te kopen (ik hockeyde op Amersfoort en kwam regelmatig in de Karseboom - voor de kenners - dus deze kledingstijl was volkomen verantwoord  :wink:). Maar deze zaak is behoorlijk veranderd. Mooie merken:

Santoni. Een zeer ruime collectie waar helaas te weinig aandacht aan wordt gegeven.
Jacob Cohen. Mooie zomerse modelletjes gezien.
PT01. Kleine collectie, maar wat een mooi spul. (ook uit de niet slim fit lijn).
Verder: Paul & Smith, Hydrogen, Aeronautica Militare, Eton, Boglioli, Corneliani, Artu Napoli. Dit alles naast de vertrouwde merken als Boss, McGregor, RL, Tommy en Gant...

Al met al toch wel de moeite waard:

http://www.vanderkam.nl/

Winkels in Amersfoort, Gouda, Leeuwarden en Heerenveen.


Life is too short to drink bad wine

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Van der Kam mode
Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2009 – 12:04:27
Na vele jaren liep ik gister weer eens bij Van der Kam mode binnen. Vroeger kwam ik hier vaak om mijn RL, Gant en Tommy kleertjes te kopen (ik hockeyde op Amersfoort en kwam regelmatig in de Karseboom - voor de kenners - dus deze kledingstijl was volkomen verantwoord  :wink:). Maar deze zaak is behoorlijk veranderd. Mooie merken:

Santoni. Een zeer ruime collectie waar helaas te weinig aandacht aan wordt gegeven.
Jacob Cohen. Mooie zomerse modelletjes gezien.
PT01. Kleine collectie, maar wat een mooi spul. (ook uit de niet slim fit lijn).
Verder: Paul & Smith, Hydrogen, Aeronautica Militare, Eton, Boglioli, Corneliani, Artu Napoli. Dit alles naast de vertrouwde merken als Boss, McGregor, RL, Tommy en Gant...

Al met al toch wel de moeite waard:

http://www.vanderkam.nl/

Winkels in Amersfoort, Gouda, Leeuwarden en Heerenveen.




Leuk lijstje met interessante namen, wel een jammerlijk beroerde website  ](*,)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Van der Kam mode
Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2009 – 16:09:59
Ik kom weleens bij de van der Kam winkel in Leeuwarden, aardige winkel, aardige medewerkers.

Abejacob

  • Gast
Re: Van der Kam mode
Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2009 – 16:49:10
Ik wist niet dat van der Kam zulke mooie merken verkocht!  :shock:

Binnenkort maar eens langs gaan dan, aangezien ik in Friesland woon. Eindelijk eens een fatsoenlijke kledingwinkel in Friesland.  :lol:

AJM

  • Gebruiker
  • Berichten: 552
    • Bekijk profiel
Re: Van der Kam mode
Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2009 – 17:18:07
Leuk lijstje met interessante namen, wel een jammerlijk beroerde website  ](*,)

Even offtopic, maar waarom meteen de hele openingspost quoten bij de eerste reply?  :wink:

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Van der Kam mode
Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2009 – 17:33:32
Even offtopic, maar waarom meteen de hele openingspost quoten bij de eerste reply?  :wink:

In een vlaag van verstandsverbijstering met daar bovenop een toefje onoplettendheid drukt ik op 'quote' ipv 'antwoord'   #-o
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Van der Kam mode
Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2009 – 18:04:39
Hee wat een leuke tip!  :-D Ik werk in dat saaie, provinciale, grijze, Goudse poldergehucht. Toch iets om mijn lunchtijd mee te vullen.

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
Re: Van der Kam mode
Reactie #7 Gepost op: 15 februari 2009 – 21:00:21
Graag gedaan! Ben benieuwd hoe Gouda is
Life is too short to drink bad wine