Ik sluit mij aan bij de rest dat dit een zeer interessante en leerzame avond-indeling was. Haha Velponi, mooi idd om eens een keer niet de opmerking te krijgen "oh wat ben je netjes gekleed"
Om maar gelijk een tipje van de sluier te lichten, ik heb vorige week al een gesprek gehad met Paul over het eventueel "in de leer" gaan bij hem. Zoals gezegd, start ik volgend jaar met een kleermakers opleiding in Den Haag, en na verwezen te zijn door heer Narcissus contact opgenomen met Paul. Vorige week dus in een nog rommelig pand een goede bespreking gehad over wat er mogelijk is en wat erbij komt kijken, hoelang het zou duren en wat mijn opties waren. Naar aanleiding van dit gesprek nodigde hij mij uit voor het seminar van gisteravond, en na afloop van deze hebben we beslist volgende week contact op te nemen met elkaar om een dagje mee te gaan draaien in het atelier.
Uiteraard (en ook op verzoek van meerdere leden) zal ik jullie up-to-date houden via een blog over wat ik leer, met name de technische kant. Zodra ik begin zal ik de url hier posten.
Om weer even ontopic te komen, idd erg leuk om te voelen wat het verschil is tussen geplakt en ongeplakt. Leuke discussies en geweldige anecdote's van Paul. Erg jammer dat sommigen hier het hebben moeten missen. Ik vertrouw er bijna blindelings op dat Paul nog een 2e seminar zal geven, al zal hij de komende tijd vooral bezig zijn met werken en het voorbereiden op de officiele opening a.s 16 mei (stuur Paul even een PM'etje met je adres voor een uitnodiging; zie eerder dit topic). Lijkt mij dat op de opening ook zeker de mogelijkheid bestaat Paul een stel vragen te stellen.
edit: Oh en Velponi, een prachtpak idd. Je weet nu iig ook voor volgende keer wat precies aan te geven bij je kleermaker.